Accepterad Datizzzz | Ban Överklagan (xyou)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dxcgvycvyt/

Ditt Hex-ID: 1100001023f93d9

Vad är din discord tagg? Drutten82#2236

Vem var det som bannade dig? la Xyou

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-22 182249.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det står att jag hoppa ut och sköt mot en kille direkt utan att pratat. Detta är inget jag fått tagit del av något bevis eller klipp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i två skottlossningar igår kväll, båda dem var det kartellen som skjöt emot oss. Första så rullade dem upp till oss, de sa så här tillvarandra ''det är dem'' när dem stod bredvid oss sen hoppade dem ut och skjöt mot oss, min kompis hinner åka och båda två ifrån kartellen koncentrerar på min kompis så jag hoppar ut, skjuter ena till döds och andra skjuter jag så han faller sen gjorde vi ett kidnappnings scenario utav allt. Väldigt bra och socialt scenario blev det. Andra skottlossningen så sa min kompis som var passagerare att han kände igen bilen, så jag åkte fram och då hoppar min kompis ut direkt och säger ''hoppa ut ur bilen'', jag blev chockad och skreck på min kompis och sa ''vad fan sysslar du med? Vem fan är han och vad har han gjort''? Då berättade min kompis att det var kartellen, samma personer som skjöt emot oss tidigare. Då följde jag efter kartellen och tillslut stannar han och han hoppar ut och börjar skjuta emot oss. Han dödar min kompis men jag lyckas skjuta honom så han faller sedan gjorde jag ett kidnpappnings scenario utav det där vi förhandlade fram att allt bara var ett missförstånd från början och att vi inte ska ha någon konflikt med varandra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen är felaktig då jag inte är den som gjort fel utan om det är någon som gjort fel så var det min kompis, han hoppade ut och sköt direkt, jag var förare och satt kvar hela tiden tills att min kompis blev skjuten, då hoppade jag ut och skjöt den han i kartellen. Jag skulle gärna vilja ta del utav beviset ifall jag nu blir nekad, eftersom jag inte fick se eller veta någonting om detta förens nu när jag tänkte gå in på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och utav tidigare bans så har jag lärt mig av mina misstag. Detta har jag aldrig blivit bannad för eftersom jag vet vad som är rätt och fel. I detta scenario gjorde min kompis fel, därför skreck jag på honom när han gjorde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort annorlunda, eftersom min kompis är den skyldige i detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag visste redan att det min kompis gjorde fel var ett regelbrott så det var inget nytt för mig och jag vet att man inte ska göra så. Därför gjorde inte jag så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka