Nekad Datizzzz | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dxcgvycvyt/

Ditt Hex-ID: 1100001023f93d9

Vad är din discord tagg? Drutten82#2236

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-10 185301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade använt fusk på servern vilket var ett regelbrott och dessutom sålt importer för IRL pengar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gått med i ett gäng där det fanns en trend att göra mest regelbrott som möjligt utan att bli tagen för det. Bossen sa till mig att börja sälja importer till honom eller så fick jag kicken så jag sålde någon import till honom och sen gav han mig aim bot och sa åt mig att använda, om jag inte skulle göra som han sa så skulle han säga till alla staffs allt jag gjort och göra mig pbannad, jag var så korkad i stunden så jag gjorde som han sa. Ångrar mig bittert nu i efterhand! Sen så blev jag bannad för aimbot och allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill uppriktigt be om ursäkt för mitt beteende och förstår att bannen var rättfärdigad eftersom jag bröt mot reglerna. Jag ångrar verkligen mina handlingar och inser nu vilka negativa konsekvenser de har haft, både för mig själv och för hela gemenskapen. Det är smärtsamt att tänka på hur mitt beteende har påverkat andra, och jag känner en djup sorg över att ha förlorat den glädje och sammanhållning som RP gav mig. Jag hoppas innerligt på en chans att få komma tillbaka och rätta till mina misstag.

Jag är fast besluten att göra allt som krävs för att visa att jag kan sköta mig och följa reglerna. Det som lockade mig till RP från början var möjligheten att skapa roliga och engagerande scenarier tillsammans med andra spelare. Att få samarbeta och bygga upp fantastiska upplevelser var något som verkligen gjorde mig glad och engagerad. Jag längtar efter att återvända till den tiden då vi alla hade roligt tillsammans och bidrog till en positiv och kreativ atmosfär.

Jag har nu förstått att reglerna finns för att skydda gemenskapen och upprätthålla en positiv miljö där alla kan trivas. Jag inser att mitt tidigare beteende gick emot detta och att jag måste göra en förändring. Om jag får en ny chans, lovar jag att följa reglerna noggrant och att bidra till den positiva atmosfär som RP ska ha. Jag är redo att göra vad som helst för att återfå ert förtroende och visa att jag verkligen har lärt mig av mina misstag.

Snälla, ge mig en möjlighet att bevisa att jag kan vara en positiv kraft inom RP-gemenskapen. Jag har verkligen lärt mig min läxa och är fast besluten att inte upprepa mina misstag. Jag är villig att göra allt som krävs för att rätta till det som gått fel och för att återigen bli en del av denna fantastiska gemenskap. Jag saknar verkligen den känsla av tillhörighet och de roliga upplevelserna vi delade, och jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag är värdig att komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, men jag minns inte alla detaljer kring dessa händelser. Jag förstår nu att mitt tidigare beteende har lett till flera avstängningar, och jag ångrar verkligen att jag inte tog dessa på allvar. Varje avstängning har varit en lärdom för mig, även om jag inte minns alla omständigheter exakt. Varje gång jag blev avstängd, borde jag ha reflekterat djupare över vad som ledde till det och hur jag kunde förbättra mig. Tyvärr insåg jag inte allvaret i situationen då, vilket ledde till att jag inte ändrade mitt beteende tillräckligt mycket.

Nu inser jag hur viktigt det är att följa reglerna och att bidra positivt till gemenskapen. Att vara en del av denna gemenskap är något som betyder mycket för mig, och jag förstår nu att reglerna finns för att upprätthålla en rättvis och trevlig miljö för alla. Jag ser tillbaka på mina tidigare handlingar och inser att jag har en lång väg att gå för att återfå förtroendet, men jag är fast besluten att göra allt som krävs för att visa att jag har förändrats.

Jag har verkligen lärt mig min läxa och förstår nu att varje regel och riktlinje finns där av en anledning. Jag är villig att göra vad som krävs för att rätta till mina misstag och förbättra mitt beteende. Jag hoppas innerligt att jag får en ny chans att visa att jag har förändrats. Jag är redo att sköta mig i framtiden och att vara en positiv kraft inom gemenskapen.

Jag har insett vikten av att vara en ansvarig och respektfull medlem av denna gemenskap, och jag vill verkligen bidra till att skapa en positiv och engagerande miljö för alla. Med denna nya insikt och beslutsamhet hoppas jag att ni kan se potentialen i mig att vara en värdefull del av gemenskapen igen. Snälla, ge mig en möjlighet att visa att jag kan göra rätt för mig och att jag har lärt mig av mina tidigare misstag. Jag är fast besluten att göra allt som krävs för att bevisa att jag har förändrats och att jag kan följa reglerna framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För att undvika att bli bannad borde jag ha agerat annorlunda på flera sätt. För det första skulle jag aldrig ha gått med i ett gäng som hade en kultur av regelbrott. Det var ett stort misstag att omge mig med människor som inte respekterade reglerna och som uppmuntrade till dåligt beteende. Att välja mina vänner och allianser mer noggrant hade hjälpt mig att hålla mig borta från sådana problem. Att vara i en miljö där negativt beteende var normen gjorde det svårare för mig att fatta kloka beslut. Om jag hade valt att umgås med personer som värdesatte rättvisa och respekt, hade jag kunnat undvika mycket av det dåliga inflytande jag utsattes för.

För det andra borde jag ha rapporterat bossens hot och oetiska beteende till staffen istället för att ge efter för hans krav. Det var ett misstag att låta mig skrämmas och manipuleras av honom. Att söka hjälp och stöd från dem som ansvarar för att upprätthålla reglerna hade kunnat skydda mig från att behöva delta i olagligheter. Om jag hade vågat stå upp mot honom och lita på att staffen skulle agera rättvist och skydda mig, kunde jag ha undvikit att bli indragen i ännu mer problem. Staffens roll är att säkerställa att alla följer reglerna och att skapa en trygg miljö för alla deltagare, och jag borde ha använt den resursen.

Slutligen, om jag hade stått emot pressen och valt att följa reglerna, även när det var svårt, hade jag kunnat undvika hela situationen och de efterföljande konsekvenserna. Det krävs mod och styrka att stå emot negativt grupptryck, men det är nödvändigt för att göra det rätta. Om jag hade haft modet att stå upp för vad som är rätt, trots de hot och påtryckningar jag stod inför, skulle jag ha kunnat förhindra att situationen eskalerade. Att följa reglerna är alltid det bästa valet, även när det innebär att man måste stå ensam eller riskera att förlora något i stunden.

Sammanfattningsvis skulle jag ha undvikit att bli bannad om jag hade valt mina vänner mer omsorgsfullt, sökt stöd från staffen och haft modet att följa reglerna trots svårigheterna. Jag har lärt mig mycket från mina misstag och förstår nu vikten av att göra kloka val och att stå upp för rättvisa och integritet. Jag hoppas att jag kan använda dessa lärdomar för att göra bättre val i framtiden och bidra positivt till gemenskapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig av mina misstag och har fått ta konsekvenserna av mina handlingar. Varje dag sedan bannen har jag reflekterat över vad som gick fel och hur jag kunde ha agerat annorlunda. Jag ångrar djupt allt som hänt och inser nu hur mycket mitt beteende har påverkat både mig själv och gemenskapen. Förlusten av den positiva atmosfären och de roliga stunderna med RP har varit en hård läxa, men en nödvändig sådan.

Jag känner starkt att jag vill komma tillbaka och göra saker rätt den här gången. Erfarenheten har gett mig ett nytt perspektiv på hur viktigt det är att följa reglerna och att vara en ansvarsfull medlem av gemenskapen. Jag inser nu att mina tidigare handlingar inte bara skadade mig, utan också de andra deltagarna som förtjänar en trygg och respektfull miljö att spela i.

Jag har lärt mig min läxa och är fast besluten att inte upprepa mina misstag. Jag har förstått vikten av att tänka igenom mina handlingar noggrant och att stå upp för vad som är rätt, även när det är svårt. Att vara en del av denna gemenskap är något som betyder mycket för mig, och jag är redo att göra allt som krävs för att återfå ert förtroende.

Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag har förändrats. Min tid borta från gemenskapen har gett mig tid att reflektera och växa, och jag är nu mer än någonsin redo att följa reglerna och bidra positivt. Jag är fast besluten att göra rätt för mig och att vara en pålitlig och engagerad medlem av RP. Snälla, ge mig en möjlighet att bevisa att jag kan göra rätt för mig och att jag har lärt mig av mina tidigare misstag. Jag är villig att anstränga mig till det yttersta för att återigen bli en värdefull del av denna fantastiska gemenskap.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka