Nekad Datizzzz | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dxcgvycvyt/

Ditt Hex-ID: 1100001023f93d9

Vad är din discord tagg? Drutten82#2236

Vem var det som bannade dig? lallish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-29 185559.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att ''jag'' skrev n-ordet i sms in game.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nere och kollade på TV med några vänner jag hade över på besök och samtidigt som jag kollade på TV så lät jag min lille bror att få spela på min dator, eftersom då slipper jag att han ska vara kring oss. Då när han sitter och spelar på min dator så verkar han ha gått in på unive och skrivit det där SMS'et. Några dagar senare när jag ska gå in och spela så står det att jag fått en permanent ban på grund av det här. Jag hoppar support och då visar staffs mig att jag skrivit det här och att det står i loggsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är solklar rätt placerad då det är mitt konto/jag som gjort felet. Staffen gjorde helt rätt som satt denna ban. Det var verkligen inte meningen att detta skulle hända, det var min bror som gjorde ett idiotiskt beslut och lovar att det aldrig mer kommer att ske!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 7 gånger tidigare och jag har spelat på servern i nästan 1 år och 6 månader, bara att jag tagit pauser ibland ifrån spelet och då och då lämnat discord servern. En gång vart jag P-bannad för C-logg och det står jag för! Ett väldigt dumt beslut och jag ångrar det starkt! Tidigare gånger än det minns jag inte, jag vet bara att några av dem är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunna gjort annorlunda var att inte låta min bror få spela på min dator därför att risken finns att min bror gör något sånt här. Min bror och jag hade bråkat mycket den dagen och därför gjorde han säkert något sånt här. Dumt av mig att ge honom tillåtelse att få spela på min dator och mina konton.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig och jag kommer aldrig mer låta min bror få spela på min dator och jag kommer inte heller göra något sånt här! Förstår verkligen varför jag fick en ban därför att det var ett väldigt grovt regelbrott, självklart var det inte meningen att detta så kallade mess skulle skickas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka