Accepterad Datizzzz | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dxcgvycvyt/

Ditt Hex-ID: 1100001023f93d9

Vad är din discord tagg? Drutten82#2236

Vem var det som bannade dig? Hannes_

Hur lång tid var din ban? 4 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230217_204053.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade gjort ett regelbrott som heter powergaming och sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle landa min helikopter på en öppen gata och sedan hoppa ut för att prata med bilarna som stod där på vägen (sunt förnuft). När jag nästan har landat så börjar en stor ram köra in i mig med flit vilket är grov VDM och fortsätter, jag RP'ar på skador och min helikopter har pajat och åker där efter ner emot marken. När min helikopter nästan slår i marken igen så åker han in i mig igen som om han vore något bowlingklot och som om min helikopter som jag sitter i vore en bowlingkägla. Det blev en riktig strike kan man säga åtminstone. Min helikopter åker ner mot marken efter det och då hoppar jag ut för jag ville få killens ID (han som krockar in i mig) men det jag gjorde var ju att direkt hoppa ut för att gå mot bilen vilket inte var att RP'a på skador och det är ju powergaming. När jag kommit fram dit dödar de mig direkt med ett basebollträ. (sons of anarchy dödar mig)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig utan det var helt och hållet både mitt fel och de andras skulle jag säga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått några tidigare bans och en av dem var felaktiga. De bans jag har, har jag fått för otroligt länge sedan och en ganska så nyligen men minns inte varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat legat ''medvetslös'' i min helikopter efter alla de där smällarna och inte försökt landa ifrån första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig landa på en öppen gata. Vare sig ingen är på den eller folk är på den så kan det alltid komma mötande trafik och då utsätter jag dem för fara och mig själv om de inte hinner bromsa in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka