Accepterad Datizzzz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dxcgvycvyt/

Ditt Hex-ID: 1100001023f93d9

Vad är din discord tagg? Drutten82#2236

Vem var det som bannade dig? Zem

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-08 215813.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade en aim bot fil på datorn och för att det ser ut på medal som om jag använt fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min klubb med vår allians åkte runt. Plötsligt träffar vi på fienderna och vi lyckas då stanna framför dem för att sedan rikta och kidnappa dem, men dem fearRP'ar och åker iväg så vi 10 skjuter emot dem och ren tur så lyckas jag döda alla i bilen. Sedan tar staffs in mig i support för att pc checka mig. Dem hittar att jag har en aim bot fil och det erkänner jag till, men jag har inte använt den på unive någon gång. Jag vet om att unive har ett skit bra anti virus så jag vill inte ens försöka med mitt aim bot där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser delvis fel och delvis rätt på bedömningen av situationen. Även om jag hade filen sparad på min dator, använde jag den aldrig på unive. Jag känner till philip320s effektiva och smarta fuskdetekteringsmekanism och undvek därför att använda aim-botten av rädsla för avstängning. Jag ber om förlåtelse för att jag en gång hade filen sparad på min dator. Det kommer aldrig att hända igen. Jag har raderat den och kommer inte ens att tänka på att hämta liknande program i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit avstängd från olika tjänster, både tillfälligt och permanent. De flesta tillfälliga avstängningarna har varit felaktiga, eftersom personalen har förväxlat olika ID, vilket har resulterat i att jag oavsiktligt har blivit avstängd. De permanenta avstängningarna har dock varit rättvist verkställda, och jag har accepterat konsekvenserna för mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade alternativet att antingen ta bort filen eller helt enkelt avstå från att ladda ner den från början. Dessvärre var min tankeprocess inte klar i det ögonblicket, och jag beslutade istället att prova filen på en DEV och sedan ta bort den. Tyvärr glömde jag sedan att ta bort filen för att jag var tvungen att stänga av så fort jag laddade ner så jag hann aldrig testa filen och glömde sedan att ta bort filen när jag startade datorn igen. Men nu har jag tagit bart den filen ifrån min dator. Jag ber innerligt om ursäkt och hoppas på en andra möjlighet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! Det är korrekt! Filen är inte längre lagrad på min dator, så det är omöjligt att misstänka mig för att använda någon aim-bot eftersom den inte längre existerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka