Accepterad dati6687 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dati6687

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420402321/

Vad är ditt namn i verkligheten? daniel

Vad är ditt discord namn? Dati6687#8909

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Olof Eriksson och 1999-09-13 är föd. Olof var uppväxt i ett litet område nära Örebro med sina mamma. han var mobbad som liten men när hans pappa dog av ett gäng för hans pappa skyllde dom pengar så gick Olof och började boxning och han blev bra på det då lärde han att stå upp för sig själv. Olof fick bra betyg som liten ända fram till 15 årsåldern då han började hänga med fel grupp och gjorde dumma saker som att slå andra folk, ta saker och komma hem sent. Men efter det hade
pågått i 2 år så bad hans mamma honom att sluta och att tänka va som hände med hans pappa då slutade Olof vara med dom kriminella och ville bli polis så han kan stoppa kriminella så han gick till gymnasiet och pluggade hårt. efter några år så klarade
han gymnasiet men hans mamma dog och han blev deprimerad så han tog slut på alla av hans mammas pengar hon gav honom och började dricka blev hemlös och drack bara hela dagarna men sen bestämma han sig att bli en polis för det skulle hans mamma
vilja så han flyttade till storstaden och fick ett litet Jobb där så han kan köpa lite saker innan han försöker bli polis. Men saken e att han e arg på poliserna för att dom inte gjorde något när hans pappa dog men han e också arg på dom kriminella så han e lite förvirrad men han kommer bestämma sig tänker han varje dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill höja rp nivån på unive och göra roliga scenarios med folk jag kommer vara aktiv så mycket jag kan och kommer alltid ha hög rp nivå när jag rpar. Jag vill lära känna nya människor och ha roligt under min tid här jag kommer försöka göra stora och långa scenarios med folk och jag kommer försöka skaffa så många vänner som möjligt här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill göra långa och roliga scenarios med folk och ha allmänt kul med folk kommer försöka att också göra saker med mina vänner här vill också lära känna nya människor och ha roligt med dom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om t.ex jag blir kidnappad så ska jag spela rädd och inte förstöra scenariot med att inte rpa eller något annat om då någon kidnappar mig för jag har kanske tagit någon av deras gäng så ska jag spela rädd och rpa så bra som möjligt och försöka göra så dom kan få ett bra scenario.

Hur hittade du Unive? jag har varit medlem innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka