Inaktuell Dateddeee | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalmasen.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
133
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Ditt discordnamn: dateddeee

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2012

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att de var ett väldigt roligt arbete när jag var staff, även om man kanske fick lite -rep lite då och då. Men jag vill iaf komma tbx till staff teamet för att rensa på allt skit och lallande bland alla spelare. Jag sa upp min staff för rp, men nu valt att ta staff arbetet på fullt allvar. Genom att lägga bort rpn och och fokusera på specande.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu kan de va väldigt mycke lall, och även de nya regler som har införts så kan de vara folk som även bryter mot dem. Och de vill jag ju såklart ändra på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja, genom att prata med spelarna och kanske även lägga ban ifall de skulle vara så att de inte lyssnar. Sen så kan man ju även skicka ut vissa saker i Krim dcn och även Polis dcn, för att de inte ska ske fler sådana saker.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja en sak kan ju vara att inte lägga sig i små tjafs och agera oprofessionellt. Utan istället få slut på de. Sen också att behandla alla med respekt och en bra ton. Alltså att behandla alla lika bra och fint. Sen att man inte liksom bannar folk utan anledning osv, för att vara korrupt är inte heller professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Asså jag kommer förmodligen lägga rp åt sidan helt. Och fokusera fullt på spec och staff. Sen när de kommer till skola osv, så kmr de alltid gå först, men sen kommer jag kunna gå in på eftermiddagen och jobba.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 April tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff här förut och så upp den för rp. Men nu vill jag tillbaka.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, kan jobba med alla områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka