Nekad Dat289 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

roli

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? roli#1937

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Ahmed Grönbär, Föddes i en fattig by i irak utan samma möjligjheter som folk här i sverige. Har en familj som inte lyckades komma över till sverige, Just nu står jag här utanför arbetsförmedlingen, Och ska nu gå in och söka ett nytt jobb för en påbörjan av en ny framtid. Ahmed är 24 år och gillar att spela basket, Det känns att alla problem är borta när ahmed spelar basket för då behöver han inte tänka på sämre saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med utvecklad rp och utveckla unives Community på positivt sätt och bidra med roliga scenario och jag har varit medlem på andra servrar och har god erfarenhet om svensk rp samt på fivem men känner att jag vill byta till unive för att det ärbra rp där samt har sagt upp mig på andra servrarna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tåla förlora scenarion utan att ta vidare åtgärder exempelvis att hoppa support osv. Du ska kunna ha kul ändå om du har förlorat ett scenario. Så man ska kunna ha sociellt rp utan att kunna tänka på att man ska behöbva vinna scenariosn.

Hur hittade du Unive? Har sett er överallt

Tillbaka