Nekad Dat289 | Chef-jobb ansökan [SC] [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roli

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc styling

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? roli#0981

Hur gammal är du? 08/14

Hur länge har du spelat på Unive? Till och från, Men ca 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer aktivt anställa mogna personer som kan rpa både socialt och inte korruption, Är väldigt strikt med vad ens arbetare får göra eller inte får så att inte det blir några missförstond med kunder, Jag kommer utveckla yrket så att man känner sig välkommen när man ger sig in i arbetsplatsen, Kommer göra så att alla har en god ton och bra relation med varandra, Att mina kollegor behandlar och bemöter kunder med respekt osv. Mitt främsta mål ä'r att göra verksamheten aktiv och att den helst ska vara öppen 24/7. Jag kommer nog att ha arbetstider för mina anställda och det systemet gillar jag så att det alltid finns folk på plats, Har använt det systemet på andra servers när jag vart bennys chef. Känner mig vältigt redo för denna arbetsuppgift och jag kommer ge sc styling ett extra skin när jag /om jag blir chef nu, Kan bara tänka mig vilken resa detta kan bli, Med hjälp av unive och communityt kan vi göra detta funka.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på sc styling innan när dem hade chef och jag vet hur en chef ska vara, Är intresserad av trimmning osv och har varit bennys chef på andra servers så jag vet hur det funkar med det flesta, Har själv varit inne i lokalen nyligen och fått se hur det ser ut, Så jag har god erfarenhet av yrket och jag kommer föra detta yrke frammåt med vinden. Vet hur man bemöter och behandlar kunder och kommer självklartvis göra så att mina anställda okcså vet det, För att det viktigaste är att kunden känner sig trygg och att den ska veta vad den ska göra och inte känna sig utpressad, Men jag känner att jag har koll på läget.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ca 8 timmar plus beror på om jag har något för mig nästa dag men 8 timmar blir det nog per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Solklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope, Kör bara aktivt på unive

Har du läst våra Regler? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka