Dat0skillz

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan Me1ster

Icke Medlem
Meddelanden
531
Reaction score
-2
Nu ligger det till så här att Dat0skillz nekar min ban överklagan, och anlednignen han grundar detta på att kunna neka mig är att "Du har varit staff på en annan server" och ja det har jag varit. Har inget att dölja alls, men jag ska väl kunna göra det jag tycker om och hjälpa en annan server? Men vad gör detta till att jag inte ska kunna spela eller bli unbannad på denna server? Har inte varit det på länge och måste bara skriva det att jag har inte varit staff på länge heller för den delen. Har inte spelat FiveM på ca nästan 2 månader sedan. Vad är problemet Dat0skillz? Jag har mognat och vill bara spela på denna server, vad är problemet? Har du och jag något problem eller vad? Hoppas du kan ta dig tid å svara.

Varför jag skriver här, vilket du garanterat undrar. Är för att alla ska kunna se att du sköter ditt arbete och du ska svara på alla frågorna.

Mvh/Mackan Me1ster

Hej jag har sätt att du staff på en annan server tidigare och vi inom Unive vill ha spelare som prioriterar vårt Community och därför valt neka din överklagan.
Om du har några andra frågor så skicka till mig i pm discorden: Dat0skillz#1051

Tillbaka