- Trådskapare
- Förbjuden
- Meddelanden
- 887
- Reaction score
- -126
ok då vet jagHahaha är du helt borta den där var ju felaktig, philip har unbannat han för de.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
ok då vet jagHahaha är du helt borta den där var ju felaktig, philip har unbannat han för de.
Vafan den där var FELAKTIG! Jag svär på allt jag äger att jag INTE spammade mekonomen den där gången! GE FAN i att anklaga mig för skit jag INTE GJORT! Fattar du det? Tack.https://www.unive.se/threads/neohtoniah-ban-överklagan-vible.40554/#post-139904 Jag ska inte nämna nåt mer men lista ut själv vem som har bättre rollspel
De ju bra att du inte brött mott en regel ta det lugnt!Vafan den där var FELAKTIG! Jag svär på allt i jag äger att jag INTE spammade mekonomen den där gången! GE FAN i att anklaga mig för skit jag INTE GJORT! Fattar du det? Tack.
Jag tar det lugnt. Däremot borde du ta det lugnt med att dra in massa felaktig information som du brukar.De ju bra att du inte brött mott en regel ta det lugnt!
Jag såg det så blev den nekad då uppfattade jag att du hade gjort fel. Men nu vi överens att du inte har gjort fel. PunktJag tar det lugnt. Däremot borde du ta det lugnt med att dra in massa felaktig information som du brukar.
Bra.Jag såg det så blev den nekad då uppfattade jag att du hade gjort fel. Men nu vi överens att du inte har gjort fel. Punkt
tack+rep hade varit en bra chef
tack+rep Bra ansökan!
tack+rep
Tack+rep bra ansökan
tack+Rep bra ansökan, jätte bra rp och jag tror han kommer göra ett bra jobb som rikspolischef
Tack!+++rep
Tack!+rep gudomlig ansökan
Tack!+REP
Tack!+rep kung på rpa som polis <3