Accepterad DaT0skillz | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dat0skillz

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
-126
Användarnamn: DaT0skillz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198871355172/

Vad är din discord tagg? dat0skillz#1051

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att det var en bugatti som ville fixa sin bil då sa jag pris förslag så sa han nej och följde han efter mig hela tiden så sa jag sluta kör efter mig så försökte jag åka från hnm för han var jobbig.
Men jag gjorde också fel när jag krockade men han sa saker som var ooc

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. alla var felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle roleplay att jag var skadad men han irriterad för mycke och han sa saker som var ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att stanna om man blir hårt skadad och ringa ambulansen och ksk polisen

Har du läst våra regler? Ja

Du förstår ju inte ditt misstag, även var alla dina tidigare bans ”felaktiga”. Inser man inte sina misstag kommer man fortsätta göra om samma misstag om och om igen, för att man inte inser att det är fel.

jo jag förståg att jag gjorde fel och försökte smitta jag skulle.
Till nästa gång så kommer jag inte göra det igen kommer låtsas va skadad.

och alla dom som var innan var felaktiga för dom råka banna fel person för dom trodde jag gick igenoms polisens dörrar jag har inte ens varit där och en annan var en bugg vid bilfirman då trodde Philip
att jag modade för han såg mig gå igonom marken men det var inte för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka