Nekad DaT0skillz | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dat0skillz

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
-126
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198871355172/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: https://steamcommunity.com/profiles/76561198871355172/

Vad är din discord tagg? Dat0skillz#1051

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? dc ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 3 personer taggar mig när jag sitter i support med gumbo,pedro och sverigedemokrat

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej dom tagga mig fick inte skriva ens tillbaka så tror han hatar mig men ok

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 3 personer taggar mig så skriver jag vet ej om detta är seriöst eller inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är felaktig för har inte skrivit nåt illa mot någon

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte lärt mig nåt skit för en koruppt staff får tillgång till ban i dc som han är kåt på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget enligt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? nep

Har du läst våra regler? Ja
 
@Swiipe seriöst vrf bannar du ens skiter i vad du säger när folk går emot mig ska kunna försvara mig
 
om denna blir nekad då är det sista gången jag spelar på multi
 
Förklara, hur är jag korrupt?
NI FUCKING TAGGAR MIG SÅ FÅR JAG INTE ENS FÖRSVARA MIG SPECIELLT NÄR PHILLIP TAGGAR MIG DÅ VILL JAG SÄGA FÖR HAN SÄGER JAG KLAGAR DÅ HAR JAG RÄTT SÄGA TILLBAKA FÖR BLIR KLAGGAT OCH VILL SÄGA MIN SIDA MEN DU SKA VA EN CLOWN OCH BANNA MIG FÖR JAG SÄGER VRF TAGGAR NI MIG OCH VET EJ OM DETTA ÄR SERIÖST har du fattat nu eller behöver du tolk?
 
Ditt hetsande i ooc och bilder går ju också att ifrågasätta, hur tänker du i det?
 
Ditt hetsande i ooc och bilder går ju också att ifrågasätta, hur tänker du i det?
Att poliser inte kan rpa och tror att de va som gjorde det blev lång dragen sen fortsätta han tagga mig i ooc så hur tycker du om det när han försöker starta hets? tänk innan med hjärnan när han försöker starta hets igen
 
§ 4.1 Bedömande
Staffs reserverar sig full makt och befogenhet att anse vad som anses vara olämpligt.

§ 4.2 Vid tillsägelse
Vid tillsägelse har du skyldighet att lyda angiven order. Ifall inte har staff rätt att vidta ytterligare åtgärder.

§ 4.3 Staff Respektlöshet
Att visa minsta form av respektlöshet till staff leder till omedelbara åtgärder.


Du bröt mot alla dessa. Hur ser du på det?
 
§ 4.1 Bedömande
Staffs reserverar sig full makt och befogenhet att anse vad som anses vara olämpligt.


§ 4.2 Vid tillsägelse
Vid tillsägelse har du skyldighet att lyda angiven order. Ifall inte har staff rätt att vidta ytterligare åtgärder.


§ 4.3 Staff Respektlöshet
Att visa minsta form av respektlöshet till staff leder till omedelbara åtgärder.


Du bröt mot alla dessa. Hur ser du på det?
enligt mig inget prästen startar hets sen taggar phillip mig så har phillip mer makt än dig då tänker phillip få svar från mig för han taggar mig så kommer såklart svara sen skiterr jag i staff disrepect har inte respekt mott koruppta staffs som abusar sina perms.
Ingen taggar en person speciellt ägaren bara för att trigga en spelare som inte får svara tillbaka men du tänker inte så långt du kan även blacklista mig om du så lättkränkt
 
Det är inte heller första samt sista gången du inte lyssnar på tillsägelser från staffs.
Du fullkomligt skiter i det regler som existerar här, tycker det är väldigt märkligt.
 
Det är inte heller första samt sista gången du inte lyssnar på tillsägelser från staffs.
Du fullkomligt skiter i det regler som existerar här, tycker det är väldigt märkligt.
VRF BANNAR DU INTE MIG DÅ ELLER VARNING DÅ men din jävla kåta perms som du gillar använder du som att det är luft.
Finns nåt som heter varning 1,varning 2 , varning 3 då blir det dc ban men vissa fattar inte som du skiter i om du tycker staff di respect jag kommer inte säga förlårt får simpar inte på banöverklagan jag vågar säga mitt
 
Bara för att philip är ägare så har staffs fortfarande rätten att stänga ute spelare som inte lyssnar. Å enbart är här för hets. Det spelar ingen roll vad för position du sitter på, du verkar inte heller vara medveten om de nya riktllinjerna som publicerades i viktigt? Tycker det är tragiskt att du inte kan stå för att du gjort fel istället för att vara otrevlig.
 
Bara för att philip är ägare så har staffs fortfarande rätten att stänga ute spelare som inte lyssnar. Å enbart är här för hets. Det spelar ingen roll vad för position du sitter på, du verkar inte heller vara medveten om de nya riktllinjerna som publicerades i viktigt? Tycker det är tragiskt att du inte kan stå för att du gjort fel istället för att vara otrevlig.
du är seriöst ett skämt du abusar dina perms OCH VRF SKULLE PHILLIP TAGGA MIG SVARA PÅ DEN frågan verkar som du är trögg eller känner du dig mobbad för staff disrespect också igen eller?
 
låt mig ba komma in skiter i vad du säger och min wl även servervakt så jag kan bidra till bättrerp än dom som har 2++ban
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top