Accepterad DaT0skillz | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dat0skillz

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
-126
Användarnamn: DaT0skillz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198871355172/

Vad är din discord tagg? dat0skillz#1051

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? det stog för modare jag vet inte ens hur man moddar måste va nåt fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har inte gjort nåt skulle gå in i bilfirman då vänta jag för de va några som skulle köpa bil sen stog att jag blev bannad för modare

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gjorde inget dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? gjorde inget dumt

Har du läst våra regler? Ja

Detta var min ban, så som jag såg det gled du på bilfirma marken precis som du skulle ha något jesus mod. Du gick betydligt snabbare och på något sätt "svävade" över marken. Kan ha varit desync? märkte du själv av något?

Detta var min ban, så som jag såg det gled du på bilfirma marken precis som du skulle ha något jesus mod. Du gick betydligt snabbare och på något sätt "svävade" över marken. Kan ha varit desync? märkte du själv av något?
Jag gick vanligt för mig kan. Visa när jag går in i servern och vet inte heller hur man ladda ner mods va så krånligt för mig ladda ner fivem för fick min dator för 1 månads sen typ.
men skulle va bättre att du skulle fråga mig då skulle jag kunna starta om för det är ju en stor server så händer det alltid buggar nån gång.
för mig va allt normalt man kan förstå dig men bäst fråga för va säker för jag gillar denna server.

Tack för din ban överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka