Accepterad DaT0skillz | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dat0skillz

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
-126
Användarnamn: DaT0skillz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198871355172/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: https://steamcommunity.com/profiles/76561198871355172/

Vad är din discord tagg? Dat0skillz#1051

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte tog upp händerna för 2 pers rikta gun utan jag såg eller hörde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario så kom jag till platsen för en av dom levde så prata vi komradion var är ni så kom jag till platsen så cirklurade en devil sixtin platsen så kom dom bakom mig i en sekund och såg inte dom eller hörde dom så sa dom upp med händerna och då hörde jag inte eller såg .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban för att det var fearrp mitt fel att jag hade inte mitt discord mutad ska tänka till nästa gång kommer inte göra om det

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg har 8 bans med felaktiga har inte blivit bannad på länge vad jag vet sen igår blev jag felaktig bannad.
Jag kan ha 6 bans men kommer inte ihåg för fick många felaktig för länge sedan för dom råka banna fel personer osv när jag var ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att va mutad discord och lyssna tidigare i scenario så det blir bättre från båda sidorna så scenariot blir bra som möjligt. För att om jag inte lyssnar noga så förstör det scenarion så blir det inte rp som alla vill ha det och det förstår jag ber om ursäkt ge mig en chans så kommer jag visa att jag inte gör om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart ska alltid muta i början av scenarion så jag inte förstör scenarion och så det blir bättre rp.
Ska alltid lyssna noga när random personer kommer för kan handla om rån då måste man lyssna noga så jag hör och att scenariot blir snyggt och bra. Ber om ursäkt att detta hände inget jag kan spola tillbaka och ändra på men hoppas ni förlåter mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka