DaT0skillz | Ansökan till staff [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Dat0skillz

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
-126
Användarnamn: DaT0skillz

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Dat0skillz#1051 /david svensson

Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer in oftast 16.00 och slutar spela till 22.00 på vardagar och sen på helger kan jag oftast från 9.00 till 23.00 så har oftast mycket tid om jag har inget med familjen eller skolan att göra

Berätta om dig själv Jag är en grabb inom 15/14 år åldern som är intresserad inom rp spel.har stort intresse om bilar och är även duktig saker kring bil till bil. Jag praktiserar även hos mekonomen.

Vad skulle du göra om du blir staff?
Jag kommer gå på reports,support och sen noclipa med record så jag har koll på så ingen rdm,vdm osv för vill att servern ska bli bra som möjligt.

Jag kommer va opartiskt och kommer ta kritick för kunna utveckla mig som en staff.

Jag kommer hjälpa spelare som har problem med vissa saker.Kommer lära ut folk som det behövs ibland för många kan va nya och man borde berätta till dom i support att läs reglerna och tänk en extra gång. Jag kommer noclipa med en inspelning program och hjälpa om nåt har gått fel sen om det är grova fel såklart blir det ban.
Jag vill göra så mycket arbete som går för kunna hjälpa spelerna för kunna göra dom glada och även mig själv glad när jag har uppnåt som en bra staff.
Jag kommer hjälpa många staff om det är stora sitvationer dom behöver hjälp allt jag kan för kunna bidra till en bra staff team
Hur länge har du spelat på Multistaden? Tror det är 4 eller 3 månader och har spelat över flera hundra timmar för har tyckt det är roligt på grund av det är bra staff och ägare jag har spelat över 300 timmar på multistaden.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill bidra till en bra community/server så vi alla trivs och ska ha roligt.
sen finns det små problemen jag kan hjälpa till som en staff ska göra.
Kommer även ta mycket support,hålla koll på folk som inte följer reglerna och ge dom ban. Jag tycker jag kommer bli en bra staff och hjälpa folk som behöver hjälp.

Jag är ju också polis då kan jag hjälpa många poliser som blir copbaitade osv.Men om dom gör fel såklart då får dom en ban eller en varning för jag kommer va opartisk och det viktig som en staff

Det som får mig extra att bli staff för att vill testa nåt nytt och hjälpa glada spelare.

jag vill bli så bra staff jag kan för kunna göra det community stort och roligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vet att jag kommer bidra till en väldigt bra staff team och vara seriös för att kumna förbättra servern med alla staffs och spelare.
Jag som staff skulle ta ett jätte seriöst jobb som en staff.
Jag kommer göra mitt bästa genom att vara aktiv så folk inte behöver vänta i supports eller report.
När jag gör saker seriöst så gör jag det 100% bra och inte klantid
Jag kommer ju hjälpa många nya inom regler och hur det funkar för alla är nya.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte varit staff på nån server eller här men har varit med vissa staffs hur man ska bete sig på staff ärenden och vet saker som en nybörjare ska kunna tror jag.
Ska också säg vad dess regler betyder:
Vdm att man kör över någon med bilen eller ramar folks bilar.
Rdm att man dödar någon för ingen anledning
Powergaming för karaktärs vinning och att man ej till e.x rp skadad på en händelse
Grenzone är en felfri zone som man får ej prata om kriminalitet och inga bråk
NLR om man blir till e.x medvetslös då ska man inte koma ihåg nåt efter händelsen
Fear rp att man inte vänjar om sitt liv.
meta gaming betyder att du tar info ooc och tar det ic
copbait att man vill få polisen efter sig .

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag har erfarenheter som en server vakt
Men visa extra commads vet jag
/freeze id
/kick id anledning
/tpm man lägger en waypoint var man vill spawna
/dv ta bort fordon
/sqlpban är permanent banna en
/noclip
/spec id
/sqlunban att unbanna någon
Sen vet jag inte mer men jag kan alltid lära mig :)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har lätt att lära mig saker men kan vara lite glömst i början men kommer komma ihåg efter nån dag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spela bara här just nu på grund av att jag gillar denna server väldigt mycket

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja men vill ta det privat helst med en staff ansvarig så han vet

Senast ändrad:
Säg till om jag har glömt nåt eller behöver utveckla någon fråga
Och en sak jag behöver tillläga att mim dator är på lagning och kommer få den cirka om 1 vecka eller 2

Senast ändrad:
Tillbaka