Accepterad DaT0skillz | Ansökan till servervakt [Götebörgarn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dat0skillz

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
-126
Användarnamn: DaT0skillz

Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2005

Vad heter du på discord? Dat0skillz#1051

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Oftast när jag kommer hem från skolan så går jag in och spelar på multistaden.
Brukar va 2 timmar minst om dagen kan jag säga väl brukar va aktiv och köra mycket.
På helgerna brukar jag köra minst 3 timmar om dagen jag brukar va aktiv och kollar ofta i forumet osv.
Jag slutar skolan varje dag typ 15.40 utom onsdag då slutar jag 14.10.

Varför ska just du bli servervakt? Jag var server vakt innan och det är bra kollar på den som jag gjorde förut https://www.multipvp.se/threads/dat0skillz-ans%C3%B6kan-till-servervakt-laris.10160/
Jag skrev f och jag visste inte att man inte fick göra och vill bli server vakt igen för att många som copbaitar osv som polis .
Ber om ursäkt för skrev f visste inte att man inte fick och kommer inte göra om det.

Varför vill du bli servervakt? För att kicka dom som inte skärper sig och förstör rpn till e.x som copbait o sunförnuft.
det är ju också bara kolla på min förra för vill ej ba koperia från där till hitt.
som polis så tycker jag att det är viktig att va server vakt för många kan ej betesig för alla vill ha *snutjagg*

Är du whitelistad på serven? ja såklart

Har du varit bannad på serven förut? Ja och och förståt mina misstag varje gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara denna såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka