Accepterad dashie | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dashie

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? .dashie.

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roland Rullstol 55år ung

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lätt irriterad, bestämd, kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär som heter Roland kommer ifrån en liten by högt upp i de norr bergskedjorna och pratar lite mild Norrländska, han var uppvuxen i Norrland med mor far och en lillebrorsa, han bodde där med sin familj på en rengård från 1969 till 2022 då han fann kärleken han aldrig haft förut här i Unive, men kärleken sprack inte långt efter han funnit kärleken här eftersom hans hjärta hadde varit vädligt dåligt i några år och hjärtat valde att lägga av inte långt in i 2022. Roland fick en stroke och blev inlagd på sjukhus, där låg Roland i koma till sent 2024. Han hade vaknat med nytt hjärta och piggare än aldrig förr. Nu är han helt redo inför nya äventyr här i Unive. Men Roland har aldrig varit någon person som gillar att arbeta då han avskyr när någon bestämmer eller säger åt honom vad han ska göra så de skulle inte förvåna mig om Roland skulle hamna på det kriminella spåret för att tjäna de pengar han behöver för att överleva i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle bidra med roliga, långa seriösa scenarion inom rpn jag skulle oxå vilja säga annorlunda då jag inte ser så många spelare som rp:ar med äldre karaktärer som min.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att få ett bättre och rimligare scenario på ens egen bekostnad, alltså att jag vinner ingenting på scenariot utan det är den andra spelaren vinner på det. i vissa scenarion kan jag tillomed gå minus på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tror jag blivit bannad någon gång för brutit mot trafikregler som att köra förfort, och kanske någon kicking för att jag lallade lite runt lite någon gång för runt 2022-2023 på ett annat konto. men på detta konto är jag ganska säker på att jag ej blivit bannad någon gång, kanske nån kick.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Death Match innebär att man dödar någon utan anledning. VDM - Vehicle Death Match innebär att man använder ett fordon som ett vapen. COMBATLOG - innebär att man använder sig utan spawnmenu eller quit för att skippa ett scenario. FEARRP - betyder att du inte agerar rädd påsåsätt som man hade gjort i verkligheten. METAGAMING - betyder att du awnvänder dig utav information du fått utanför din karaktär

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte vad jag kommer på just nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka