Nekad dashie | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dashie

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199336300194/

Ditt Hex-ID: steam:110000152049ea2

Vad är din discord tagg? .dashie.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-13 222436.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att dom banna mig för jag använde fusk och de är något jag ångrar idag då jag inte har någon rp server att spela på. Jag vill bara be om ursäkt för mitt misstag och hur jag bettede mig på unive rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en aktiv skottlossning då jag sitter och håller ett hörn när jag blir kickad ur spelet och det står att jag andvänder tredje parts mjukvara. Och jag hade skjutit i skottlossningen och jag erkänner att jag hade soft aim men. jag måste få säga att de inte va helt mitt fel utan mina kompisar som fuskar dom sa att de va skit bra och jag är en svag person för grupptyck. Så jag faller lätt för sånt. Men som sagt jag kan inte skylla detta på någon annan. DETTA VA MITT FEL OCH ÅNGRAR DE ENORMT.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ska bara vara rak och ärlig att säga att jag fuska så detta va en 100 % godkänd ban. Jag ska inte fuska igen eller falla för grupptryck. Och ni får pc-checka datorn om ni vill, jag kommer inte köpa fusk igen då jag ångrar detta beslut enormt då jag älskar att rp på unive. Och saknar alla band man hade med folk. Men jag vill inte heller sitta här och glasa för att komma tillbaka bara för att de ska låta bra nu men genuint så gillar jag att spela på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har haft 12 bans innan och 4 dom senasete 3 månaderna och jag har lärt mig mycket från dom jag hade en meta ban som jag fick unban på och sendess har jag aldig metat utan jag sitter inte i call me nån om inte jag är me i gäng då sitter jag ju såklart i vc deffad och nu då efter denna ban jag fuska på så kommer aldrig detta ske igen för jag saknar unive. Och allt som har med dem och göra. Hoppas ni kan ha överseende och visa lite sympati. Men som sagt fel är fel och har man gjort fel ska man få återgärder. TACK:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte lysna på dom kompisarna som jag hade förr. Och nu så har jag nya. Men nu ska jag aldig fuska igen någon sin MEN framför allt skulle jag inte laddat ner fusk och lysnat på mina kompisar ALDRIG IGEN

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har du lärt dig någonting efter din ban?
ja att jag aldrig någonsin ska fuska igen Jag vill helt ärlig komma tillbacka till unive och spela som en riktg rpare och ha roligt inte vara i skottlossingar och fuska de va inte ens kul de va helt onödigt att fuska återigen TACK:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka