Nekad dashie | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dashie

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199336300194/

Ditt Hex-ID: steam:110000152049ea2

Vad är din discord tagg? .dashie.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-13 222436.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min boss i mitt gäng blev jagade utav 1 annan gängbil som tillhörde syrianska så vi försöker köra ifrån dom men vi råkar komma till ett deadend så vi springer in i en liten byggnad på ett berg runt golfbanan tror jag och vi skjuter nåra men missar och vi springer och gömmer oss sedan springer vi runt byggnaden så att vi kan se ingången fast utanför om det makar sense, iallafall så står jag längst ut emot kanten och kollar uppfarten utav berget vid vägen så att jag ser om bilen dom kom i åker eller inte då jag hörde att dom hoppade in i bilen och startade motorn, jag ser då att dom åker ner lite och sen ser jag att det kommer 2 bilar till och dom som vi nyss hade skjutit på pratar med dom 2 nya bilarna som kommit, medans allt detta händer säger jag det till min boss då han inte kan se de för det är jag som står längst ut till kanten och han står längre in och håller en annan vinkel och några sekunder efter jag säger den informationen så får jag då en permanent ban för ''användning utav tredjehandsmjukvara'' sen ändrades det till ''fusk'' och på unive sync står de ''fubb'' men får även inget bevis på vad jag har gjort de står bara en punkt på bevis så har ingen anning varför jag är bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vill veta vad jag har gjort mer än ''fusk'', ni har ignoreratr mig i 1 vecka och vill inte svara på vaför jag e bannad, så kan ej svara på om de är felaktigt eller inte men klipp här ---- https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jSjTX4eJcwqEvgI0V?invite=cr-MSxiOEgsMjU3OTIxNTAs

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för att inte ha samma namn på steam och på discord, lall bans för flera år sedan när jag inte var medlem runt 2022 tror jag men är mognare nu så lallar inte längre sen har jag blivit bannad för felhanterade till kroppar o metagaming (fick unban för dom 2 sista)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har fuskat ja, du behöver inte göra massa dumma överklagningar. Antingen erkänner du eller så har du aldrig en chans tillbaka,.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka