Nekad dasarka | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dasarka

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? dassareka

Ange ditt födelsedatum 15 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet kommer vara lite olika men oftast kommer jag kunna vara väldigt aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kom tillbaka nu i september men spelat på servern sedan 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1160987679702396998/1174444518054039552/image.png?ex=65679db1&is=655528b1&hm=78875d4d802bb3422441f951437a2a0c2e5b4ffa3b01d4e69a106afa30164a99&=

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt är nog min största uppgift att hålla koll på spelarna i min närhet. Samt att visa ett gott exempel för dem andra spelarna och försöka hjälpa dem som behöver hjälp med små saker. Vi ska också göra det enklare för staffs genom att hjälpa dem som är i våran närhet så staffsen kan ta och göra dem större uppgifterna. Som servervakt ska man inte häller leta efter problemen liksom mer låta problemen komma mot dig. Som servervakt ska man också hålla bra koll så att personerna i din närhet inte begår något regelbrott. Vi har också en uppgift att kunna använda våra perms på ett rätt sätt och inte abusea dem för personliga förbättringar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vill bli servervakt för att mest kunna hjälpa till på servern och kunna ge återgäder till dem som gör regelbrott runt omkring mig. Tycker också det är roligt att kunna hjälpa till folk på servern och som servervakt känns det som om man får ett större ansvar och kan hjälpa folk med problemen dem har. Samt så har jag varit servervakt tidigare och tyckt det va väldigt roligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att du gör saker du inte är menade att göra. Kan vara att du svbannar folk bara för att du kan osv.
Abuse är när du använder dina perms på sätt du inte ska. Kan vara att du använder toggleid i scenarion, använder revive som ett personligt bruk osv.

Hur saker kan förekomma som servervakt när man gör något av dessa skulle ju kunna vara om du använder ID när du är i ett scenario för att få ett övertag runt det hela.
Det kan också vara att man använder sina revive perms helt fel. T.ex att du revivar dig själv för att få övertaget av scenariot du är i, revva dina vänner för dem har dött, revva dig själv för du dog osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka