Nekad Daryl dixon | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed johansson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Normark

Vad är ditt discord namn? Mazinga238

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daryl Dixon 58

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, hjälpsam, intelligent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Daryl var född i AT, georgia usa och flyttade med sin mamma till sverige vid 3 års åldern. I skolan fick Daryl bra betyg och var bra i skolan men utanför skolan var han stökig och gjorde små brott. Efter han gick klart gymnasiet började han jobba på ICA medans han jobbade på ica hittade han en tjej som senare skulle bli hans fru. Efter ha jobbat på ICA i två år gick han till högskolan för att plugga till att bli mäklare. Som en mäklare var han perfekt, han fick mycket sålt, var trevlig mott kunderna och det såg utt som att han skulle få en bra pension. Men de senaste året blev han mer lat och slutade försöka på jobbet lika mycket. Medans detta skedde blev han spel bereonde och en alkis och för 2 månader sedan det var då han förlorade allt. Han förlorade sitt jobb och sina sparade pengar till spel och alkohol. Han förlorade sitt hus, bil och samt sin fru eftersom att han inte tog tag i sitt liv. Dessa två månaderna levde Daryl på A-kassa och förra veckan fick han nog på det nya livet. Så Daryl flyttar till Unive för att ta itag i sitt liv och leva bra i sina sista gyllene år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt och seriöst RP genom att skapa intressanta situationer och samarbeta med andra. Jag försöker alltid följa reglerna och göra spelet bättre för alla. Genom att vara kreativ och anpassa mig till olika scenarion kan jag hjälpa till att skapa en levande spelvärld. Jag respekterar andra spelare och ser till att alla får en bra upplevelse. Mitt mål är att göra RP mer spännande och verklighetstroget samtidigt som vi har kul tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i RP betyder att man inte alltid försöker vinna själv, utan låter scenariot utvecklas på ett rättvist och roligt sätt för alla. Det handlar om att reagera realistiskt, acceptera konsekvenser och ge den andra spelaren en bra upplevelse. På så sätt blir RP mer spännande och trovärdigt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som står för random death match och innebär att tillexempel att du inte kan döda eller slå en person utan någon anledning utan du behöver en anledning från första början för att döda personen. NLR som står för new life rule some menas som tillexempel om du precis blev dödad av en person kan du inte gå fram till samma person igen och döda han för revange eftersom du startade ett nytt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka