Nekad Darwisch | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darwisch

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Darwisch

Vad är ditt discord namn? darwisch.1

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: förnamn: Valerian efternamn: Kazo ålder: 25.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig, smart och smidig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Valerian har haft det lite tufft genom sina dagar. Valerian är född med en kriminell pappa som heter Chris Kazo, Chris är stadens mest kriminella man genom tiderna. Chris har upplevt mkt dramatiska grejer som skottlossningar, bomber, krig osv. Valerian mamma gick tyvärr bort eftersom hon led av en sjukdom som heter cancer. Mamman heter Ellen Sjöstorm och dog när hon var 30 år gammal. Valerian har hör skott, bomber och krig utan för hans lägenhet. Hans pappa gick ut och skulle försvara hans gäng och son men tyvärr blev han skjuten rakt i huvet och Valerian såg allt allt allt. Så Valerian skulle då gömma sig i hans pappas garderob och får då syn på en AK47 med full laddat mag i sig. Så Valerian går ner och gömmer sig bakom en stor sten och har fritt läge på att döda en kille som mobbat Chris i grundskolan som heter Elias så Valerian dödar Elias och det är en kille kvar så Valerian försöker byta plats till en annan stor sten men blir tyvärr skjuten i benet men lyckas ändå döda han sista som tur va att han hade 10 skott kvar men Valerian tog sin pappa och la sin AK47 i en soptunna och tog pappan till karolinska sjukhuset men hans pappa går inte att rädda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP, bra samspel med andra spelare och en positiv stämning på servern. Jag är aktiv, följer reglerna och gillar att skapa roliga och långsiktiga scenarion som gör RP:n mer levande för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för att själv “vinna”, utan också hjälper till att göra scenariot roligt och realistiskt för motparten. Man ska kunna ta förluster, ge andra chans att utveckla sin RP och tänka på helheten istället för att alltid försöka komma undan eller ha övertag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nope

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, nlr, fear rp, fail rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen i mitt sätt att spela RP, tar regler och scenarion seriöst och försöker alltid bidra till en bra upplevelse för alla på servern. Jag är också villig att utvecklas, ta feedback och lägga tid på att skapa bra och långsiktig RP.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka