Nekad Darsigiz0000 | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darsigiz0000

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880903422/

Vad är ditt namn i verkligheten? zeke hellberg

Vad är ditt discord namn? DARSIGIZ#4790

Vad är ditt födelsedatum? 3 juni 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alex hellberg och är 22 år gammal. han är en vanlig stadsgrabb som är intresserad i bilar och hans dröm är att nån gång i livet äga en lambo han är väldigt vänlig men har agg problem och har mkt energi han blev intresserad i bilar när han var liten och hans föräldrar bråkade mkt så han lekte alltid med bilar sen när han blev äldre så köpte han sin första bil en volvo c 70 trimmad och krockade och har nu en problem skada med benet men det stoppar inte honom från att köra bil.

försöker att vara så mkt som mig själv i verkligheten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? älskar att köra seriös rp och kan hålla min karaktär väldigt bra har älskat rp hela mitt liv alltid när jag var liten så blev jag arg på mina kompisar för dom lallade när vi lekte med typ lego osv vill bara spela bra rp och jag tycker att jag har hittat en super bra server för det här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? älskar seriös rp och gta5 med mods som gör det så verkligt och roligt.

Hur hittade du Unive? först fivem oddshots på youtube sen efter det så kollade jag mkt på twitch så hittade jag unive av Skip_02 och det såg väldigt kul och seriöst ut så jag prövade utan medlem och tyckte det var kul och nu vill jag spela mer seriöst med att ha blocket och andra fördelar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul med andra och att ha en väldigt seriös rp server eftersom att det typ inte finns så många bra speciellt nu när den är svensk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik köpa min favvo bil som alex alltid velat och att försöka skaffa bra jobb då typ meko elr postnord ksk till och med krim fast med en annan karaktär för alex är inte sån.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej förstår.

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka