Nekad Darsigiz0000 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darsigiz0000

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880903422/

Ditt Hex-ID: 110000136dfd0fe

Vad är din discord tagg? DARSIGIZ#4790

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov powergaming ~Always Watching

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det inte verkade som att jag hade ont efter en bil krash

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde i typ 200 kph påväg till sjukhuset för min kompis var död och jag rpade att jag ville rädda hans liv så medans jag är påväg så svänger en bil ut från en parkering från ingenstans så vi krockar och jag gör lite små stön ljud så jag visar att jag fick lite ont men jag hade bälte så jag fick inte så ont sedan så hoppar jag ut och frågar varför han svänger ut utan att kolla då sa han att han hade förträde fast han inte hade det sedan så säger jag att jag behöver skynda mig för min kompis inte har någon puls sen blev jag bannad 5 sec efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det skulle vara rätt att kicka för jag inte rpade att jag var jätte skadad och bara ville få min vän till sjukhuset men 7 dagar ban tycker jag är för länge.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min föra var för jag var ny och hade inte läst regler en kille kom fram till mig och frågade om jag vill köpa pistol och jag sa ja sen ett tag senare så kommer en kille och är kaxig så jag drar ut min pistol och säger till honom att dra sen 5 min senare blev jag bannad. nu har jag läst reglerna och jag tycker allt mitt rp har varit väldigt bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att rpa att jag var skadad och säg att dom ska ringa ambulans till mig och min kompis istället för att bara försöka få honom till sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? kommer göra jätte annorlunda kommer att rpa alla krashar som det var påriktigt och rpa väldigt seriöst. förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka