darrre
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 28 Mars 2005
Vad heter du på discord? darre#2849
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 307
Hur aktiv kommer du att vara? Under mitt sommarlov kommer jag vara online nästan 24/7 förutom när jag sover eller har IRL saker att göra
När jag börjar gymmnasium kommer jag nog vara online från 16:00 till 00:00 kommer såklart försöka vara aktiv så ofta och så mycket som möjligt.
Vad heter du? Alexander Johnsson
Hur gammal är du? 21 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Jag har alltid gillat att se poliser, när jag var liten drömde jag om att vara en superhjälte som kunde rädda alla från skurkar och annat farligt och jag tror idag att polis yrket är det närmaste vi har till just det, superhjältar. Jag har börjat ser mer och mer hat mot poliser nyligen, jag ser absolut ingen anledning till att hata på de som håller denna värld levande och frisk så det är därför jag vill bli polis. Jag vill hjälpa sammhället och göra så att fler barn i framtiden kan känna sig säkra och tro att polisen är samhällets superhjältar. Min farmor och min pappa har varit poliser men jag har aldrig vågat ansöka tills idag då jag samlade upp mitt mod och skickade denna ansökan.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Man ska vara säker på sitt job, agera snabbt och felfritt. I de snabba sekunderna då något händer ska personen kunna avgöra viktiga och små detaljer utan problem. Som polis ska man kunna ta all kritik vara lugn och sammanställd, hålla bra flow i sitt teamwork och på radion ska man ha högsta disciplin likaså disciplin mot högre rankade poliser.
Vad vet du om yrket i helhet? Disciplin på radion, disciplin mot kollegor och att vara lugn och samsad i alla situationer. Man ska alldrig sikta på kollegor eller oskyldiga med ett dödligt vapen. Alltid vara focuserad på den man arresterat och hålla koll på sin omgivning. Jag vet allt om radio disciplin och hur viktigt det är då jag har jobbat som byggare.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har radio erfarenheter, min far har lärt mig massor om polis jobbet när jag var yngre och lärt mig om flera lagar, bilar och vapen polisen använde/använder. annars så har jag ingen specefik polis erfarenhet.
Hur är du som person? Jag kan vara väldigt hårdhänt men snäll med folk jag känner bra, gillar när folk får ett rätt förtjänt straff och gillar att argumentera med vänner. Många säger att jag är lätt lärd och kan jobba på egen hand mycket väll men tillochmed bättre med kollegor som är snälla och sköna. Är väldigt ljus och kan komma på saker själv väldigt snabbt. Gillar alltid att ha ett objektiv i mitt liv och gillar uppdrag.
Är det något vi bör veta om dig? Nej
Vad heter du på discord? darre#2849
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 307
Hur aktiv kommer du att vara? Under mitt sommarlov kommer jag vara online nästan 24/7 förutom när jag sover eller har IRL saker att göra
När jag börjar gymmnasium kommer jag nog vara online från 16:00 till 00:00 kommer såklart försöka vara aktiv så ofta och så mycket som möjligt.
Vad heter du? Alexander Johnsson
Hur gammal är du? 21 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Jag har alltid gillat att se poliser, när jag var liten drömde jag om att vara en superhjälte som kunde rädda alla från skurkar och annat farligt och jag tror idag att polis yrket är det närmaste vi har till just det, superhjältar. Jag har börjat ser mer och mer hat mot poliser nyligen, jag ser absolut ingen anledning till att hata på de som håller denna värld levande och frisk så det är därför jag vill bli polis. Jag vill hjälpa sammhället och göra så att fler barn i framtiden kan känna sig säkra och tro att polisen är samhällets superhjältar. Min farmor och min pappa har varit poliser men jag har aldrig vågat ansöka tills idag då jag samlade upp mitt mod och skickade denna ansökan.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Man ska vara säker på sitt job, agera snabbt och felfritt. I de snabba sekunderna då något händer ska personen kunna avgöra viktiga och små detaljer utan problem. Som polis ska man kunna ta all kritik vara lugn och sammanställd, hålla bra flow i sitt teamwork och på radion ska man ha högsta disciplin likaså disciplin mot högre rankade poliser.
Vad vet du om yrket i helhet? Disciplin på radion, disciplin mot kollegor och att vara lugn och samsad i alla situationer. Man ska alldrig sikta på kollegor eller oskyldiga med ett dödligt vapen. Alltid vara focuserad på den man arresterat och hålla koll på sin omgivning. Jag vet allt om radio disciplin och hur viktigt det är då jag har jobbat som byggare.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har radio erfarenheter, min far har lärt mig massor om polis jobbet när jag var yngre och lärt mig om flera lagar, bilar och vapen polisen använde/använder. annars så har jag ingen specefik polis erfarenhet.
Hur är du som person? Jag kan vara väldigt hårdhänt men snäll med folk jag känner bra, gillar när folk får ett rätt förtjänt straff och gillar att argumentera med vänner. Många säger att jag är lätt lärd och kan jobba på egen hand mycket väll men tillochmed bättre med kollegor som är snälla och sköna. Är väldigt ljus och kan komma på saker själv väldigt snabbt. Gillar alltid att ha ett objektiv i mitt liv och gillar uppdrag.
Är det något vi bör veta om dig? Nej