Nekad darrre | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darrre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/____D____/

Vad är ditt namn i verkligheten? Darius

Vad är ditt discord namn? darre#2849

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Emil Lundberg är 21 år gammal och kommer ifrån en rik familj, efter att Emils föräldrar dog så har han börjat med droger och kriminalitet. Dock pengarna han har fått från sina föräldrars testamenten har han lämnat sitt rika förflutna och åkt till denna stad för nya möjligheter. Emil jobbar just nu som brevbärare på postnord men drömmer om att bli polis en dag. Emil är en väldigt snäll kille med djur som sin mjuka sida.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag kan bidra med nya och intressanta rp scenarios. Jag kan även vara en bra vän både i rp och ooc. Såklart så försöker jag alltid vara så skön och lugn som möjligt, jag brukar vara väldigt bestämd och mogen i viktiga situationer. Jag förstår själva idéen runt "bra rp" och kan tillföra detta. Jag har även många admin erfarenheter och vet lite om hur man ska utveckla en server till det bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt populär server med bra community och schyssta addons med modernt utseeande. Även att mina vänner kör här. och att det är en fräsch rp server.

Hur hittade du Unive? Mina vänner började köra på servern drygt en vecka sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få mitt namn känt i staden och att bli antingen till en polis chef eller någon sorts av bank rånare jag får se hur vägen går helt enkelt men just nu i början vill jag har roligt med vänner och känna lite fick pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill helst bli en del av communityt och lära känna admins, medlemar och hjälpa nya medlemar med gta då jag har mycket erfarenhet med att vara polis och admin på andra servers. Att ha en bra rp erfarenhet och såklart att ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har kört andra non-rp spel men har saknat rp så vill testa detta och se hur det går.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top