Nekad Darrez | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darrez

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad är ditt discord namn? darrebarre06

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Darrez, Hamodi, 2006-02-22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, lojal, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Darrez bakgrund: Darrez är en ung man på 19 år som är uppvuxen och född i Sverige men har föräldrar som är invandrare. Darrez föräldrar skildes när Darrez bara var 5 år gammal och sedan dess har han bott och vuxit upp med sin pappa då mamman fort försvann ur bilden. Darrez pappa jobbade hårt för att försörja sin son så att Darrez skulle kunna vara lika glad som sina vänner då Darrez ville ha speldator och massa spel, pappan hade aldrig råd att köpa allt detta då det var för dyrt. Darrez började nu högstadiet i en annan skola då Darrez och hans pappa behövde flytta till en billigare lägenhet i en förort, i Darrez skola var det bara invandrare och han drogs snabbt in i omgivningen där det bland annat var att sno cyklar när man slutat skolan och massa andra brott med sina nya vänner, detta eskalerades fort i Darrez hjärna då han snabbt såg att hans nya vänner hade mycket pengar i kontanter och han också ville bli som dem och tjäna pengar och köpa nya saker. Nu blir Darrez rekryterad av de äldre i hans förort då de ser att han är villig till att göra vad som krävs för att tjäna pengar. Darrez ser detta som en start på hans liv till att börja tjäna mycket pengar och det spelar ingen roll om han behöver sälja canabis eller droger och om det krävs att gå med i gäng så gör han det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har alltid letat efter en seriös och rolig RP då jag själv är bäst och mest självsäker när det gäller realistiska spel och strikta regler, jag ser detta som en start på min Fivem resa för att rollspela så seriöst som det bara går och som jag är bäst på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin fördel och vinst, exempelvis, bara för att jag har fördelen för att jag har den snabbaste bilen och jag vet att polisen inte hinner ikapp så använder jag det mot dem för att jag inte vill förlora mina grejer eller åka in i stationen, att vinna hela tiden är inte en seriös RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna då jag är ny till spelet och läst reglerna, även kollat på unives youtube video steg för steg för nybörjare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, vilket är vehicle deathmatch, och det betyder att man ej får köra på någon eller döda någon med mening utan anledning. RDM, Random deathmatch, vilket betyder att man inte får döda eller attackera någon med flit utan en anledning. Cop bait. Att man försöker få polisens uppmärksamhet utan anledning, ett exempel kan vara att man med flit driftar med sin bil framför dem, säger otrevliga saker till dem för att man vill att polisen ska följa efter.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ute efter att förbättra mina RP förutsättningar på unive och ta servern seriöst, detta är varför jag just vill bli medlem.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej! Vart är det jag ska skriva ”verifiera” i Discorden? Vilken kanal.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka