Accepterad darren12 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darren12

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil

Ditt Hex-ID:
11000014c87b02f

Vad är din discord tagg? leifobilly

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade en oseriös kläder och det var en väldigt låg rp nivå. och fattar vrf jag blev bannad men hade de för att jag behövde byta kläder så inte en kille skulla komma ihåg mig och fattar ju nu vrf jag blev bannad. brukar ofttast ha en bra rp nivå men nu så tänkte jag inte på att det var en låg rp nivå och ber så hemskt mycket om ursäkt för de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var vid piren och pratade med en kille sedan så börjar jag bråka med han och jag springer iväg och byter kläder och tar oseriösa kläder och skulle tillbaka till piren och det var därför jag byte kläder så killen som jag bråka med inte skulle känna igen mig efter de så går jag runt vid piren och lite senare blir jag bannad för oseriös rp. och fattar nu varför jag blev bannad men tog bara några random kläder som passade men nu så tycker jag att det var ganska oseriösa kläder och kommer aldrig göra om det och det lovar jag dig. !

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju rätt att han banna mig men ändå lite fel för att jag tog inte bara oseriös kläder för att ha en oseriös rp det var för att en annan kille inte skulle känna igen mig och fattar nu att jag kunde tagit några andra kläder men tog bara en sparad outift. men tänkte inte på att det var oseriöst då jag haft de förut men fattar nu och kommer aldrig ha oseriösa kläder och gå runt i de men fattar att jag gjotde fel och kommer inte göra om det och det kommer jag lova dig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ju blivit bannad många andra gånger men det var för typ 3 månader sen så kommer ju inte ihåg alla men några har väl varit för att jag pratat ooc ig eller nåt sånt och att jag lallat på piren men det är typ de och några felaktig bans och denna var för jag hade oseriösa kläder och en oseriös rp och fattar att det jag gjorde va fel och en dålig rp nivå men kommer aldrig göra om de då jag oftast brukar ha en bra rp nivå och inte bli bannad ofta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att ha oseriösa kläder och oseriösa rp kunde jag haft en bra rp och tagit några andra kläder som inte är oseriösa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att man alltid ska ha en bra rp nivå och inte ha en oseriös rp och ha oseriösa kläder. vill bara säga att jag inte kommer göra om de då jag inte tycker om folk som har oseriös rp brukar oftast ha en jätte bra rp nivå så ber så hemskt mycket om ursäkt och du kommer inte se dettta hända igen!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka