- Meddelanden
- 241
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa
Vad heter du IRL? Dario
Vad heter du på discord? darree3
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla jobbet genom att få in många anställda men inte för många så det blir jobbigt, kommer skaffa sammarbeten med olika företag t ex, securitas som kan hjälpa oss att vakta lite då och då. plus vill jag få in bara aktiva som kan jobba 24/7 som kan sitt arbete och är kompetenta och engagerade i sitt arbete
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat på auto och meko innan och har bra erfarenhet innom bilar osv har för mig att jag jobbade lite på marja när jag börja spela på denna server men jag kommer inte ihåg
Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar om dan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Dario
Vad heter du på discord? darree3
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla jobbet genom att få in många anställda men inte för många så det blir jobbigt, kommer skaffa sammarbeten med olika företag t ex, securitas som kan hjälpa oss att vakta lite då och då. plus vill jag få in bara aktiva som kan jobba 24/7 som kan sitt arbete och är kompetenta och engagerade i sitt arbete
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat på auto och meko innan och har bra erfarenhet innom bilar osv har för mig att jag jobbade lite på marja när jag börja spela på denna server men jag kommer inte ihåg
Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar om dan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja