- Meddelanden
- 241
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Dario
Ditt discordnamn: darre#5520
Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2006
Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka om staff är att jag vill ta mer ansvar och kunna hjälpa folk som behöver hjälp och jag har mycket kunskap för jag har varit staff innan. Kommer läsa varje dag på forumet som jag gjorde innan. Sen vill jag kunna hjälpa till in game och i support. Ni skulle bara bli nöjda och jag har jätte bra bemötade mot folk och jag inte blyg om att fråga om hjälp till 100 %. Jag skulle kunna bidra med att kunna hjälpa så många som möjligt .Så Jag tror att jag hade passat bra i staff teamet igen.Jag tycker ni borde välja mig för att jag är aktiv varje dag och jag gillar att hjälpa folk i forumet. Jag kommer inte ge medlemskap till mina vänner bara för att jag känner dem utan dem ska kunna Unives regler och Discord reglerna efter som att det är korruption. Och jag kommer vara aktiv varje dag från 12 till 22 på kvällen jag kommer också läsa några medlems ansökningar i skolan för unives bästa jag siktar mot att läsa minst 70 till 80 ansökningar om dan så det låter ju bra. Jag tycker man ska behandla folk på ett snällt som guldregeln (som man själv vill bli bemött ska man bemöta andra) Kortfattat ha respekt mot alla och inte vara dryg för då kanske dem tror dåligt om severn. Jag är också bra med människor och har bra bemötade och bra ton mot alla jag. Jag skulle också ta min fritid att kolla igenom ansökningarna eller om någon behöver ta en intervju.
Kan även alla commands.
/ban (id) (t.ex rdm2) (Anledning) Ifall jag ska banna någon
/unban (hex-id) (Anledning) Ifall jag ska unbanna någon
/sc Skriver i Staff-chatten ingame
/noclip Blir osynlig och kan flyga
/skin (id) får skin meny
/who (id) Kollar ifall individen är medlem eller kriminell
/ooc (Meddelande) Skriver ett meddelande som alla kan se
/sv servervakts chatten
/togglename Ser steam namnet
/toggleid man ser allas id
/freeze (id) man fryser en spelare
/addkey (Nyckel id) skapar en nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) Ger ett föremål
/kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern
/dv (radius) Tar bort en bil
/revive (id) återupplivar någon
/goto (id) teleporteras till id
/bring (id) drar en spelare till sig
/setjob (id) (jobb id) (rang)
/reportlist får upp lista av alla repports
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 15:30- 23:00 på vardagar 10:00-03:00 helger
Hur länge har du spelat på Unive? i snart 6 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp jag var staff innan på unive. Vill påpeka att det var ett misstag det felet jag gjorde när jag var staff innan
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej kan jobba med vad som för utom kriminell for att jag inte tror jag passar som det men behöver utveckla mig själv
Ditt discordnamn: darre#5520
Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2006
Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka om staff är att jag vill ta mer ansvar och kunna hjälpa folk som behöver hjälp och jag har mycket kunskap för jag har varit staff innan. Kommer läsa varje dag på forumet som jag gjorde innan. Sen vill jag kunna hjälpa till in game och i support. Ni skulle bara bli nöjda och jag har jätte bra bemötade mot folk och jag inte blyg om att fråga om hjälp till 100 %. Jag skulle kunna bidra med att kunna hjälpa så många som möjligt .Så Jag tror att jag hade passat bra i staff teamet igen.Jag tycker ni borde välja mig för att jag är aktiv varje dag och jag gillar att hjälpa folk i forumet. Jag kommer inte ge medlemskap till mina vänner bara för att jag känner dem utan dem ska kunna Unives regler och Discord reglerna efter som att det är korruption. Och jag kommer vara aktiv varje dag från 12 till 22 på kvällen jag kommer också läsa några medlems ansökningar i skolan för unives bästa jag siktar mot att läsa minst 70 till 80 ansökningar om dan så det låter ju bra. Jag tycker man ska behandla folk på ett snällt som guldregeln (som man själv vill bli bemött ska man bemöta andra) Kortfattat ha respekt mot alla och inte vara dryg för då kanske dem tror dåligt om severn. Jag är också bra med människor och har bra bemötade och bra ton mot alla jag. Jag skulle också ta min fritid att kolla igenom ansökningarna eller om någon behöver ta en intervju.
Kan även alla commands.
/ban (id) (t.ex rdm2) (Anledning) Ifall jag ska banna någon
/unban (hex-id) (Anledning) Ifall jag ska unbanna någon
/sc Skriver i Staff-chatten ingame
/noclip Blir osynlig och kan flyga
/skin (id) får skin meny
/who (id) Kollar ifall individen är medlem eller kriminell
/ooc (Meddelande) Skriver ett meddelande som alla kan se
/sv servervakts chatten
/togglename Ser steam namnet
/toggleid man ser allas id
/freeze (id) man fryser en spelare
/addkey (Nyckel id) skapar en nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) Ger ett föremål
/kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern
/dv (radius) Tar bort en bil
/revive (id) återupplivar någon
/goto (id) teleporteras till id
/bring (id) drar en spelare till sig
/setjob (id) (jobb id) (rang)
/reportlist får upp lista av alla repports
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 15:30- 23:00 på vardagar 10:00-03:00 helger
Hur länge har du spelat på Unive? i snart 6 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp jag var staff innan på unive. Vill påpeka att det var ett misstag det felet jag gjorde när jag var staff innan
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej kan jobba med vad som för utom kriminell for att jag inte tror jag passar som det men behöver utveckla mig själv
Senast ändrad: