Inaktuell darree | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darree

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Dario

Vad heter du på discord? darree3

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka om medlemskaps ansvarig är att jag vill ta mer ansvar och kunna hjälpa folk som är icke medlemmar och bli medlemmar på denna fina server. Kommer läsa varje dag på forumet på dem som vill bli medlemmar och varje dag ta mins 10 intervjuer om det är möjligt och kolla igenom så att det inte är plagiat på deras ansökan Sen vill jag kunna hjälpa till in game.Ni skulle bara bli nöjda och jag har jätte bra bemötade mot folk och jag inte blyg om att fråga om hjälp till 100 %. Jag skulle kunna bidra med att kunna hjälpa så många som möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig för att jag är aktiv varje dag och jag gillar att hjälpa folk i forumet och läsa ansökningar minst 2 timmar per dag. Jag kommer godkänna dem som jag tycker har en bra RP nivå. Jag kommer inte ge medlemskap till mina vänner bara för att jag känner dem utan dem ska kunna Unives regler och Discord reglerna. Jag kommer heller inte stressa dem som går på intervju utan dem får 48 timmar på sig. Och jag kommer vara aktiv varje dag från 12 till 22 på kvällen jag kommer också läsa några medlems ansökningar i skolan för unives bästa jag siktar mot att läsa minst 70 till 80 ansökningar om dan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska behandla folk på ett snällt som guldregeln (som man själv vill bli bemött ska man bemöta andra) Kortfattat ha respekt mot alla och inte vara dryg för då kanske dem tror dåligt om severn. Jag är också bra med människor och har bra bemötade och bra ton mot alla jag kommer också vara sträng när jag tar interjuver så att alla jag godkänner ska kunna alla regler och jag kommer tänka smart så att jag inte misstänker att någon fuskar. Lungn ton så jag inte stressar perssonen på något sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man kan skaffa jobb och utveckla din RP nivå. Jag kommer fokusera på det viktiga ansvaret jag får av unive men samt så kommer jag kolla i forumet på medlem ansökningar ganska så ofta medans jag rpar

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska ha en bra RP nivå och ska ska kunna alla reglerna som grund reglerna och discord reglerna vi har. Och veta hur man ska rpa. Jag kommer aldrig ta in någon som lallar och inte kan rpa.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att välja vem jag ska ta in på denna server som medlem och att dem ska kunna alla regler. Jag skulle också ta min fritid att kolla igenom ansökningarna eller om någon behöver ta en intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? 15:30- 23:00 på vardagar 10:00-03:00 helger Och minst 6 till 12 timmar på lov och helger om det inte är prov eller sånt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? naj

Inaktiv ansökan, ingen aktivitet på ansökan på 1 månad! Om du fortfarande är intresserad av att bli MA-Ansvarig kan du skicka in en ny ansökan..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka