Nekad darre067 | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darre067

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199044047372/

Ditt Hex-ID: 11000014099320c

Vad är din discord tagg? darre#2055

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte jag rpa på att jag hade krockat fast det var en pytte smäll vet inte hur det såg ut för Deeypz.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var polis jakt jag åkte typ 150 meter och då körde jag förbi ett träd och dutta till det med baksidan av bilen och snurra ett varv då sa jag "ahh för fan" och fortsatte köra sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde lite fel jag borde rpat mer men det var akut och jag tänkte inte så lång försökte vara ta fast abdi liten
Det var nog lite pwg men tycker inte det borde vara så lång ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tog en kniv an en kille för att han hade dödat sin kompis och då var jag ganska ny så jag skulle slänga den i vattnen och då blev jag bannad för krim utan krim i 7 dagar och jag har lärt mig att man aldrig ska plundra någon och jag har insätt vad suntförnuft är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rrpat mer att jag hade fått ont och stannat och inte följt efter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp kommer rpa mer på slag och krockar och försöka rpa mer på allt möjligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp kommer inte fråga om någon kan läsa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka