Nekad Darmin07 | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Darmin07

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199056593955/

Vad är ditt namn i verkligheten? Darmin Narcis Fijuljanin

Vad är ditt discord namn? LG#0872

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som älskar bilar och vill ha ett jobb för köpa mera bilar, han vill lösa brott eller försöka hjälpa folk som är sjuka. Han är 21 år gammal och heter Kastva Olofsonn. På fritiden när han har slutat på postnord så gillar han köra bil, gasa lite och sånt. Han blir glad när han kör bil och han brukar till och med köpa en billig bil och göra om den till en jätte snabb bil.

Varför ska just du bli whitelistad? Antingen så kommer jag vilja jobba som polis men det är lite nervöst för jag vet inte direkt vad man ska sega till folk och sånt eller så vill jag jobba typ på vianor, mekonomen, marja lisa, brittas lyx eller auto experten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det här är den ända svenska servern som är bra gjord, dom andra svenskarna är det typ inga custom cars eller kläder och inga bra jobb heller.

Hur hittade du Unive? Jag sökte upp förut på svenska servrar och då kom det upp med flest personer men då hette den Multistaden, så det var ett tag sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få så mycket pengar som det bara går och få in, köpa fina bilar eller kläder och ett bra jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har inte spelat nån svensk servern innan men typ grezzleyworldRP och den servern är det ganska mycket ooc man får använda så jag slutade med den servern.

Tillbaka