Nekad Darmin07 | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Darmin07

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199056593955/

Vad är ditt namn i verkligheten? Darmin Narcis Fijuljanin

Vad är ditt discord namn? LG#0872

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2007

Berätta om din karaktär. En man som är 20 år som vill jobba som en polis man och rädda folket, få världen bli bättre. Han är en ganska glad människa och snäll och han gillar och köra bil. Han behöver ett bra jobb som han kan tjäna pengar för just nu har han inget jobb. Han är en laglig människa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att få ett bättre jobb och känna lite mer pengar en vad jag tjänar nu för att få bättre bilar och såna värda grejer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är den enda svenska servern jag kan hitta som är bra och har bra poliser eller ambulanser.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på topp av svenska servrar på fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få mycket pengar och ha bra bilar med egentligen vill jag bara vara Polis och lösa brott i denna stad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Grezzley word RP det är en engelsk server men den var tråkig för det är folk som rånar en hela tiden.

Tillbaka