DarkSmite
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/darksmiite/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Björk
Vad är ditt discord namn? DarkSmite#7707
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 1999
Berätta om din karaktär. Zolan Zitch är en kriminell Romsk/Zigenare. Zolan är en man som är bra på sina ord, bra på snacka.
Zolan är en bra affärsman som bilförsäljare.
Hans kriminella liv ska inte påverkas av han seriösa arbete.
Zolan är inte kopplad till gäng eller liknande. Han gör sitt sen är det bra så.
Man kan säga att han är bra småkriminell bara.
Han kan vara väldigt omtyckt också.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive vrakar vara en bra seriös server med en bra stor spelar bas.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En kompis har blivit intagen och han och jag arpera till sammans. Ser server jätte bra ut.
Hur hittade du Unive? Har sett det från och till på Twitch sen nu sökte min kompis in.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att dela ut glädje och har kul.
Tycker om att ge rp till andra.
Ska bli kul och se vad som kan hända
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ge rp till andra och bara sprida glädje.
Målet är att men ska endå bli lite omtyckt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag jobbar mycket så det är jag ej. Försöker spela så mycket jag hinner. "Tack för ansökan. MVH Sebastian"
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Björk
Vad är ditt discord namn? DarkSmite#7707
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 1999
Berätta om din karaktär. Zolan Zitch är en kriminell Romsk/Zigenare. Zolan är en man som är bra på sina ord, bra på snacka.
Zolan är en bra affärsman som bilförsäljare.
Hans kriminella liv ska inte påverkas av han seriösa arbete.
Zolan är inte kopplad till gäng eller liknande. Han gör sitt sen är det bra så.
Man kan säga att han är bra småkriminell bara.
Han kan vara väldigt omtyckt också.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive vrakar vara en bra seriös server med en bra stor spelar bas.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En kompis har blivit intagen och han och jag arpera till sammans. Ser server jätte bra ut.
Hur hittade du Unive? Har sett det från och till på Twitch sen nu sökte min kompis in.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att dela ut glädje och har kul.
Tycker om att ge rp till andra.
Ska bli kul och se vad som kan hända
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ge rp till andra och bara sprida glädje.
Målet är att men ska endå bli lite omtyckt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag jobbar mycket så det är jag ej. Försöker spela så mycket jag hinner. "Tack för ansökan. MVH Sebastian"