Darkshow55
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198807489529/
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus andersson
Vad är ditt discord namn? Darkshow#1005
Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2021
Berätta om din karaktär. Han heter Carl Andersson. Han är som vilken person som helst han vill han gillar att vara ute och vara med sina kompisar. Han gillar att lära känna nya personer och han vill hjälpa samhället så det blir bättre. Det va därför han gick lumpen när han va 18 år och nu så är han 24 år . Han ville flytta för att kunna starta om på nytt i en ny stad och vill börja arbeta inom räddningstjänster.
Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag tar roleplay seriös och jag har några kompisar som har spelat på denna servern innan och dom sa att de va den bästa servern så jag ville vara med och spela på den.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har kompisar som säger att denna servern är den bästa och har bäst community och då ville jag testa och när jag kollade lite på discord servern så ser det ut som mina kompisar sa ni tar detta seriös det gör inte alla serverar och jag vill testa hur det är
Hur hittade du Unive? jag har några kompisar som sa om denna servern och hittade när jag letade efter nya servrar
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill få ett bra jobb och kunna ha råd att köpa fina bilar och kunna göra så att flera får det bra på servern
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på göteborgs stad rp, nexus rp,norrbotten rp, och usa realism rp
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus andersson
Vad är ditt discord namn? Darkshow#1005
Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2021
Berätta om din karaktär. Han heter Carl Andersson. Han är som vilken person som helst han vill han gillar att vara ute och vara med sina kompisar. Han gillar att lära känna nya personer och han vill hjälpa samhället så det blir bättre. Det va därför han gick lumpen när han va 18 år och nu så är han 24 år . Han ville flytta för att kunna starta om på nytt i en ny stad och vill börja arbeta inom räddningstjänster.
Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag tar roleplay seriös och jag har några kompisar som har spelat på denna servern innan och dom sa att de va den bästa servern så jag ville vara med och spela på den.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har kompisar som säger att denna servern är den bästa och har bäst community och då ville jag testa och när jag kollade lite på discord servern så ser det ut som mina kompisar sa ni tar detta seriös det gör inte alla serverar och jag vill testa hur det är
Hur hittade du Unive? jag har några kompisar som sa om denna servern och hittade när jag letade efter nya servrar
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill få ett bra jobb och kunna ha råd att köpa fina bilar och kunna göra så att flera får det bra på servern
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på göteborgs stad rp, nexus rp,norrbotten rp, och usa realism rp