Accepterad DarkRoccafella | Medlem ansökning Plexy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199199722424/

Vad är ditt namn i verkligheten? Louie

Vad är ditt discord namn? Rocca#0001

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en invandrare från somali som har flytt från ett krig. Han är 20 år gammal och han hatar alla. Hans intresse är att gymma på step in I stockholm och han heter Magnus Månsson. Hans båda föräldrar kommer från somali fast han inte fly innan dom blev bombade av Vladimir Putin. Just nu bor han på gatorna och äter gammal mat ur soptunnor. Han är ständigt arg och gråter sig till sömn. Han satt I fängelse I somali för massmord men lyckades rymma och då valde han sverige, han och några polare byggde en flotte och började åka mot sverige, det enda dom hade att äta var rå fisk. Han gillar också att köra paintboll fast han har inte råd med det så han stal ett paintball vapen av en kille på gatan och så började han skjuta på alla han ser. Han hade en lillasyster som dog av cancer när hon bara var 3 år och det är det som gör att han gråter när han ska sova. Hans mamma var en doktor som lärde han massor med medicin och sjukdomar så han är väldigt kunnig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer försöka få kompisar och andra folk att köra seriös Rp och börja köra på unive, kommer alltid bidra med seriös RP i alla scenarion, och så kommer jag göra så att alla andra runt omrkring mig också kommer gilla unive RP upplevelsen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös RP i alla scenarion och om jag någonsin skulle göra något fel ( som jag har gjort ) så kommer jag försöka fixa det så snabbt som möjligt, och så kommer jag inte göra det igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för rollspelens skull, alltså att man måsta andra låta vinna också, till exempel om någon frågar om man behöver skjuts, och man känner på sig att dem kommer kidnappa en, så kan man också låta dem kidnappa en så att andra också får vinna och njuta av unive's RP.

Hur hittade du Unive? En kompis nära mig gav mig ett förslag att köpa gta på pc, jag gjorde det och efter ett tag tyckte det jag var tråkigt, så jag sa det till min kompis och han föreslog fivem. Jag kollade på tiktok och youtube och hittade servern unive. Min kompis körde på unive så jag samlade lite information om spelet och hur det såg ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka