Accepterad DarkRoccafella | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199722424/

Ditt Hex-ID: steam:110000149e09bb8

Vad är din discord tagg? DarkRoccafella#3200

Vem var det som bannade dig? Jacob/Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är polis, och hade en biljakt på en motorcyckel som körde upp för berget och jag valde att fortfarande fortsätta följa efter personen, och sedan så tvär bromsade personen som körde motorcyckeln framför mig så jag råkade dutta till motorcyckeln så dem på motorcyckeln flög av, föraren hade heller ingen hjälm vilket jag inte märkte, så jag skulle inte ens ha börjat följa efter han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en motorcyckel köra från ett ställe där ledningen har informerat oss att hålla koll på och gripa så många som möjligt, jag körde då sirenerna på han och försökte stanna han för vi misstänkte droghandel när han också började köra ifrån platsen när han såg våran polisbil. Han började köra iväg ner i kloakerna och jag körde efter, sedan körde han upp på ett berg och jag fortsatte att följa efter även då jag inte skulle ha gjort det, och sedan tvär bromsade motorcyckeln och då kollierade polisbilen och motorcyckeln med varandra och dem flög sedan av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som har gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag copbaitade, pekade finger åt polisen vilket aldrig kommer hända igen, och nu är jag själv också polis. Jag blev bannad för sunt förnuft också när jag var ganska ny och tjuvkopplade en bil framför ägaren av den bilen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat antingen kallat på förstärkning tillexempel en helikopter som letar efter gärningsmännen, eller så hade jag bara gett upp och låtit motparten också vinna. Jag hade nog valt motparten för det är viktigt att inte bara jag har roligt och vinner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste tänka mer realistiskt, en polis skulle aldrig ha gått så långt i verkligheten för då utsätter man sigsjälv och andra i grov fara. Med denna ban överklagan söker jag en andra chans, tack i förhand!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart jag vet det, har sett att det har hänt åt massor av folk.

Du får en chans att bevisa dig värdig till denna unban. Vill inte se denna powergaming igen utav dig! Det är orimligt att köra upp en polisbil i ett berg BARA för att man vill vinna scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka