Accepterad DarkRoccafella | Ban Överklagan [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199722424/

Ditt Hex-ID: steam:110000149e09bb8

Vad är din discord tagg? DarkRoccafella#3200

Vem var det som bannade dig? dexter

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: d1f579d7670d2a7842840699112943d8.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev fula ord i ooc och hade "shooter" i min bio.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag argumenterade och hetsade i krim chatten mot 6 grabbar som gjorde det mot mig också, jag blev väldigt arg och kallade en grabb för "h*runge".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, men att banna mig på självaste fivem servern för något som hände ooc tycker jag är fel. Jag är här för att försöka få bort den bannen och inget annat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ungefär 1,5 år sedan för sunt förnuft. Kommer inte ihåg värför pga så länge sedan fast jag tog lärdom av det iaf och blev mycket bättre på att rpa, har gjort en hel del stora scenarion på den senaste tiden som butiksrån och stora skottlossningar mellan gäng.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sluta hetsa och inte skriva fula ord ooc, för det är inte okej och det förstår jag också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska bli så triggad lätt, för då kan värre saker komma till en själv än till dem andra. Och att inte hetsa ooc för det är inte heller okej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka