Inaktuell darkjackoo | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

darkjackoo

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 8 April 2005

Vad heter du på discord? darkjackoo#0530

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 72 Timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag från 17-22

Vad heter du? Ahmed Al-Jaafar

Hur gammal är du? 30

Har du körkort? Ja jag har B körkort men också A o C körkort, man kan säga att jag har alla körkort.

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig sedan jag var 7 år gammal då min mamma tvingade iväg mig i vanlig ordning till en simhall 2 ggr i veckan för att lära mig simma. Jag har tagit i prencip alla sim borgar märken. Och sedan jag var 7 har jag badat i vår sjö varje somma i hela mitt liv.

Varför vill du bli polis? Just jag vill bli polis för att kunna hjälpa folk i nöd så att alla kan känna sig trygga och bekväma i staden. Detta passar mig bra för jag har bra ansvar och kan ta bra beslut. Jag gillar även att hjälpa folk för att jag får ett bra samvete och det gör min dag bättre på alla sätt. Mitt jobb som skogshuggare är inte så kul och detta jobbet känns mycket roligare och jag känner att jag kommer trivas mer som polis. Sista grejen är att jag kommer skaffa mer vänner och få närmare relation med mina kollegor. Jag vill oxå bli polis då jag tycekr det är extra viktigt att vi i satden ökar tryggheten med en enorm procentuel ökning och minksar kirminaliteten med en jätte procentuel minskinig. Men som polis är jag oxå väldigt social och ahr lätt att prata med folk, och detta är väldigt viktigt då jag känner att det finns många personer som inte har någon att prata med eller vill ta livet av sig. Och jag är då den prefekta eftersom jag är både som jag sa väldigt social och har lätt att prata med folk men oxå att jag har utbildningen inom terapeut.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att ha bra sammarbete med kollegorna och även de kriminella för att lösa brottet på ett enkelt och smidigt sätt. En förkortning som är viktig är (TTT) som betyder TÄNKA, TALA & Trycka. Den är viktig för polisradion. Mer viktiga saker är att man ska behandla alla på lika sätt även ifall de är annorlunda folk som: Bönder, Ortenfolk, Invandrare, Man eller Kvinna. Sista viktiga saken är följa order och regler efter chefen för att jobbet ska vara trevligt och vänligt.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet med detta yrket i helhet är att Polisyrket är väldigt viktigt för att allt ska fungera bra i trafiken, allmäna platser och bara i hela staden. Som polis så är syftet att få alla att känna sig trygga och bekväma överallt. Inom yrket är det också viktigt att ta snabba och rätta beslut i stressiga och farliga situationer. Man måste prioritera Samhället och kollegorna före allt när man är i tjänst. Man måste jobba extra/ övertid när det behövs. några av Polisens utrustning är: Batong, sig sauer, handsfängsel och Elpistol.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag inte

Hur är du som person? Jag är en mogen man som har bra tålamod, men kan även vara bestämd och arg när det behövs. Jag anpassar mitt humör till situationen jag är i. Jag gillar ofta att ta beslut och prata med olika människor oavsett vilket brott de har gjort. Jag behandlar alla folk lika även ifall jag hatar eller älskar dem som person.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag alltid finns för att häjlpa om det behövs.

Senast ändrad:
Tillbaka