Nekad darkjackoo | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darkjackoo

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198392303781/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jarah

Vad är ditt discord namn? darkjackoo#0530

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2005

Berätta om din karaktär. Jag spelar som karaktären Ahmed Al-Jaafr. han har svart hår, lång och har ortenstil. Han kommer från Irak och är 30 år gammal som försöker förbättra sin framtid för han hade dåligt i Irak i 14 år på grund av fattigdom. Det var mycket bråk i Irak och han hade ofta en dålig relation med sin familj. Nu när han bor i Sverige så har han som sikte att bli en utbildad sjuksköterska polis eller något liknande. Detta eftersom att han gillar att hjälpa människor för han är en god och trevlig man. Han är en tuff och modig kille som vågar testa sig fram till allt. Det som driver honom till en bra framtid är hans motivation från hans vänner. Nu lever Ahmed ett ensamt liv för att hans föräldrar dog i Irak på grund av kriget. även om de är döda försöker han ta varenda minut till vara och vara glad i varje situation.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på Unive är för att jag har en bra Rp upfattning, Jag lyssnar på staffsen och jag är mogen. Jag vill bli medlem på Unive för att jag har märkt att det är bra och seriös RP, alltså seriösa spelare och inga lallare. Ni bannar även lallare väldigt snabbt och på kort tid som jag tycker är bra!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många spelare i servern, det är bra community och hela servern är väldigt realistisk. Det är också roligt RP. Modsen och de som jobbar på servern gör ett bra jobb.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en vän som bad mig att testa servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leva ett bra ekonomiskt liv och jobba. Sedan på fritiden så skaffar jag vänner och har kul med dem. Jag vill också bli rik och köpa dyra bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål att uppnå är att bli medlem på servern och få jobb som antingen polis eller sjukvård.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka