Accepterad darkjackoo | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darkjackoo

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198392303781

Ditt Hex-ID: 110000119c060a5 (Hex)

Vad är din discord tagg? darkjackoo#0530

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? permabannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Sexuella trakaserier, sunt förnuft samt lallare ~Nizze

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ´Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig här då jag är felaktigt bannad pga att ni bannad mig istället för mannen jämte mig som sa dessa kvinnoförndrande ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag antar att det var felaktig bann då jag stog jämte en man på piren som skulle sälja en bil till en kvinna, och då vart inte kvinnan intreserad av bilen eftersom det var alledels för högt pris. Så manen som stog jämte mig sa då "din äckliga hora gå och dö" och sedan blev jag bannad och inte den personen som sa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag har aldrig sagt detta och skulle aldrig tänka tanken att säga så här

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Båda bannsen är inte till mitt försvar men jag vart ny till båda rp och unive. En bann var "failrp" jag sa tryck muskel f för att sätta dig ner" och den andra var powergaming då jag körde in i en vägg och forsatte köra. Men jag känner nu att jag har kommit över alllt detta och kan alla regler+ vet hur man ska rp/agera inom rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja efter mina tidigare banns som var korrekta men inte efter denna nya pbannen efter som jag aldrig nämnt dessa saker och då av felaktigt bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Godkänd

bara se till till nästa gång att hålla avstånd från dessa failrpare och anmäl em direkt till oss :)

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka