Nekad Darkii | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darkii

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136741840/

Ditt Hex-ID: 1100001461f99d0

Vad är din discord tagg? Darki <3#0001

Vem var det som bannade dig? ~320 master

Hur lång tid var din ban? Min ban var en månad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320´s server: Du har blivit avstängd för: Lallare ~320 master. Återstår 29 dagar 9 timmar 2 minuter.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig för jag lallade med min kompis på fel plats eller för huvudtaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skojade med varandra och bara slogs lite. Vi slogs på torget vilket var dumt av oss för vi skulle ha gått till boxnings ringen istället för att slåss mitt på stan. Både jag och min kompis trodde att inget skulle hända för vi brukar slåss ofta. Jag slog han dock inte för jag är inte medlem så slog bara i luften, så vi båda trodde inte att nånting skulle hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Jag gjorde helt fel och ska inte hända igen. Men var dock inte medlem på servern då så slog aldrig nån spelare. Men tycker det var helt rätt att banna mig och ber om ursäkt för så jag betedde mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit banad här tidigare i denna server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte stå och slåss mitt i stan, båda jag och min kompis tycker att det var jätte dumt att stå och slåss. Vi båda skulle ha tänkt efter innan vi började slå mot varandra. Vi skulle ha varit mer uppmärksamma på vilket ställe vi stod och slogs på. Vi skulle ha dragit till boxningsringen istället för att slå på torget och vi båda tycker det var dumt när vi tänker efter nu i efterhand. Vi vill båda be om ursäkt för så vi betedde oss och vill gärna att ni ska förlåta oss och ge oss en andra chans, det vi gjorde ska ABSOLUT inte hända en gång till det kan vi lova

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig mycket från denna ban. Vi skulle ha varit till 100% mer uppmärksamma på vilket ställe vi slogs på.
Vi ska läsa igenom reglerna en extra gång bara för att reglerna ska komma in i huvudet på oss!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka