Nekad DarkestSurface | Medlem ansökning [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DarkestSurface

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199058482207/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leonit Ajvazi

Vad är ditt discord namn? drk#5415

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leonit Ajvazi. Leonit har inte ett ställa att bo på än men han jobbar hårt för att få pengarna till att köpa en lägenhet, Han äger en liten bil sålänge. Leonit har alltid varit en hjälpsam person som hjälper personer i staden. Han brukar t.ex ringa ambulansen om han ser en medvetslös person ligga mitt ute i ingenstans. Han brukar helt enkelt hjälpa folk och det har han alltid gjort. Leonit Vill att han ska jobba tills han får en bra lägenhet och en bra bil och förhoppningsvis vara en större impakt i samhället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har alltid gillar RP sen jag var liten, Jag vill verkligen vara medlem på denna servern för att senare hjälpa till servern med RP för det har jag alltid velat och gjort.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att den är realistiskt och modsen är perfekta jobben och alla möjligheterna är bra, därför gillar jag denna servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på fiveM sökte bara SWE servers och denna var populärast

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en seriös RP och aggera precis som jag skulla aggerat i verkligheten för det gör ju en bra RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha ett ställe att bo på lära känna människor och ha en bra bil, och framförallt hjälpa servern med RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope, spelar bara på Unive just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka