Accepterad DARK_CHOCOLATE | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DARK_CHOCOLATE

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? dark_chocolate.1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel ceskjé. Daniel är 26 år och växte upp i Fordham NYC och flyttade till Grove street Los Santos när Daniel var 9 år med sin mamma och syster för att komma undan från deras våldsamma pappa. I Los Santos började det gå bättre för Daniel och sin familj. När Daniel var 14 så började han att dras in i gäng kriminaliteten runt om honom. Men efter två år så hamnade han i ungdomsvård och blev på så sätt fri från sitt gäng. Efter de 5 månaderna i ungdomsvården så började Daniel att lära sig om marknadsföring och visade stor talang inom det. Det ledde till att Daniel nu letar efter ett lågt betalande jobb där han ska få lära sig så mycket som möjligt ifrån affärs synen på samhället. Daniel har fått starka familje känslor ifrån sin barndom då han fick ta hand om sin Syster medans hans mamma söp. Han är därför starkt inriktad på ett lyxigt och rikt liv då han vill skämma bort sin syster och i slutändan bygga en egen familj. Han är för det mesta vänlig fast

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle utföra en bra RP och även vara aktiv så mycket som jag hade kunnat då jag nästan skulle kunna vara aktiv varje dag. Jag har före detta erfarenheter i liknande spel både på FiveM men även på roblox.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när du till exempel är i en skotlossning mellan antingen ett gäng eller polisen då dina vänner alla blir skjutna och du blir kvar ensam. Då istället för att fortsätta att skjuta så lägger du ner vapnet och ger upp genom att antingen ta upp händerna eller lägga sig på marken. Då det hade varit det mest realistiska i scenariot.

Hur hittade du Unive? jag har sett det på youtube och när jag skrollat igenom mellan svenska servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka