Nekad dark. | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dark.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119894061134/

Ditt Hex-ID: 11000013d9e774e (Hex)

Vad är din discord tagg? zorken#4422

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag höll på med animationerna /e lean och försökte få den perfekta animationen men råkade trycka R 2 gånger och sedan skrev jag missclick för att det var inte meningen, sedan blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte få den perfekta animationen och sedan råkade jag trycka R och slog folk, men det var verkligen inte meningen, förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig, det var absolut inte meningen att slå folk, jag försökte bara få den perfekta animationen, men sedan råkade jag komma åt R, för jag kollade inte på tangentbordet, förlåt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad en gång för att jag slogs utanför bilfirman, det var en kille som damma till mig med en rak höger i ansiktet, då blev min karaktär arg och slog ner han och började sparka på honom, jag dödade till slut honom och philip speccade hela scenariot och gav mig en ban på en månad, efter det så ansökte jag, den blev godkänd och jag kände mig glad. Ungefär samma scenario skedde på brittas 1 eller 2 dagar senare, och jag tänkte efter på förra gången och då slog jag honom så han däckade på golvet, sedan stack jag för att undvika mer trubbel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla på tangentbordet för att undvika att detta skulle hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska vara mer uppmärksam på vad jag skriver, för ibland kan man trycka fel knapp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag skulle aldrig göra det, jag fattar att det har blivit jobbigt för er, men ta er tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka