Nekad Darkッ | Chef-jobb ansökan [REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darkッ

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Jakob

Vad heter du på discord? Darkッ#4832

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer hjälpa så många jag bara kan och jag kommer föröka göra bilfirman så stor som möjligt så fler kan få hjälp och få sina bilar. Jag kommer vara så trevlig som möjligt och hålla koll hur många som jobbar och vika som jobbar bäst. kommer också ha möte ibland om vi går neråt eller uppåt och ifall någon ska bli upphöjd och kommer också se till vilka som jobbar mest och se till att bilfirman blir stor i denna staden. Vill att personalen jobbar bra och vet vad dom ska göra och veta om alla pris och se till att alla som behöver hjälp får hjälp så dom blir nöjda och fler personer kommer och handlar på bilfirman. Kommer alltid ha bra och god respekt mot mina anställda men även kunderna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bilfirma chef på tidigare serverar. Har även alltid jobbat på bilfirmor på dena serven. Har sålt många bilar under mina dagar som bilförsäljare till massa trevliga personer. En Vanlig dag på jobbet är att sälja bilar att tänka på att vara trevlig och alltid ha ett gott humör. Jag vet hur man säljer bilar för har jobbat som bilfirma tidigare på denna serven. Jag också att man måste var mer en anställd för att ta in bilar. Förs så frågar man vilken bil dom vill ha och ser om dom har pengarna till det, sen när man vet vilken bil dom vill ha så kan man beställa in bilen i lagret och sen säga när den kommer komma till lagret. Ifall den finns redan i lagret så kan man sälja den med en gång men man måste se att den inte är beställd till en person som kommer att hämta upp den. Man ska också tänka på att ingen hoppar in i bilen för då kommer bilen bugga och då kommer personen inte få bilen men bilfirman kommer gå bak och det vill jag inte.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer föröka vara inne varje dag. Jag kommer ungefär komma in och jobba runt 4 tiden på vardagar medans på helgerna kommer jag kunna jobba mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka