Nekad Darkッ | Chef-jobb ansökan [REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darkッ

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Jakob

Vad heter du på discord? Darkッ#4832

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader ungefär

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla bilfirman så mycket jag bara kan. Kommer också hjälpa till så alla personer får sina bilar och så minna anställda vet vad dom ska göra och veta hur man är mot andra. Kommer också hålla koll så alla jobbar bra och ser till att Marjas blir stor så fler får bilar och bli nöjda. kommer vara så trevlig som möjligt och föröka göra så det inte blir för stressigt för minna anställd ifall det är många personer. Kommer föröka ha två personer bakom kassan så så det går snabbare och blir effektivt så fler kan få sina bilar. Kommer ha möte ibland så mina kolegor vet hur vi ligger till och hur vi kan förbättra jobbet. Kommer aldrig vara negativ och ibland om vi ligger bra till så kommer vi kanske ha en liten rabatt under en vis tid.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bilfirma chef på tidigare serverar. Har även alltid jobbat på bilfirmor på den server jag kör på. Har sålt många bilar under mina dagar som bilförsäljare till massa trevliga personer.

Hur ofta kommer du vara inne?
Måndag: 16.30 - 20.00
Tisdag -ll-
Onsdag -ll-
Torsdag -ll-
Fredag 16.30 - 22.00 ungefär
Lördag 13.20 - 22.00
Söndag -ll-

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status