Nekad Darius123 | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Darius123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? //steamcommunity.com/profiles/76561199119022988/

Vad är ditt namn i verkligheten? Darius

Vad är ditt discord namn? DP55#7785

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär hetter darius daniel och är upp växt i ett dålig familj när pappan är kartell boss och mamma fyllo han ville ta efter sin pappa så att han bästemde sig att bli olaglig som han för att det var hans hopp var att en gång ochså ha ett gäng jag är riktig kaxig om någon rör mig för då rör jag till backa och att hans mot är att ta över värden med storm

Varför ska just du bli whitelistad? För att på alla serves jag har spelat på så är jag witelist har Rp sen jag fick min dator alla servera jag har spelat på så har jag ingen varning för att jag rp så bra jag kan och att spelar varige dag och är rp som att jag skulle göra det jag har rp sen 1 är tillbaka kan rp bra i vissa servera så har jag tillomed polis och andra Severinsson

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ni är den största servern som finns och känns som att denna server ha bra grundare som gjort serven bra och till omed rp

Hur hittade du Multistaden? Ni ligger 1 på listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och hjälpa nybörjare med att börja rp som legender

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar på makt

Tillbaka